De asemenea, cu ocazia PRbeta, cei prezenţi joi la Hotel Timişoara s-au familiarizat cu campanii şi studii derulate în România, în contextul în care cele mai multe informaţii din domeniul PR 2.0. sunt obţinute în urma unor campanii derulate la nivel internaţional.
Sesiunea de prezentări a debutat de dimineaţă, imediat după ora 9, cu seria “Matematica comunicării online”. Conferinţa a fost deschisă de Alina Crâncău, care a vorbit despre PR-ul 2.0 cu umor, comparându-l cu… o femeie guralivă. A explicat cum se poate obţine “buzz” şi cum reuşeşti să îi faci pe ceilalţi să vorbească despre brandul tău, dând exemple concrete de modalităţi de promovare utilizate de compania în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea. Ba chiar a reuşit să smulgă câteva zâmbete de pe feţele încă adormite ale participanţilor, spunând că o conferinţă de presă se aseamănă cu momentul în care femeia guralivă cheamă musafiri să îi guste murăturile, pe care le promovează mai apoi în sfera cunoscuţilor.
A urmat Monica Jitariuc, cu o prezentare care a cuprins sfaturi pentru bloggeri şi modalităţi prin care aceştia pot deveni cunoscuţi în mediul online, îşi pot construi un brand şi, în cele din urmă, ajung să fie contactaţi de agenţii pentru diferite campanii.
Prima serie de prezentări a fost încheiată de Bogdana Butnar, cu o prezentare utilă şi la obiect despre diferite metode de monitorizare a reputaţiei online. Bodgana a oferit resurse gratuite care să îi ajute pe cei interesaţi să urmărească reacţiile utilizatorilor de social media, să îşi organizeze munca şi să observe punctele forte şi punctele slabe ale unui brand în negura mediilor de comunicare 2.0.
În cea de-a doua parte a conferinţei, la microfon au trecut bloggerii, care au vorbit despre diferite campanii la care au participat de-a lungul vremii, despre felul, corect sau greşit, în care au fost abordaţi de diverse companii, dar şi despre cum te poate ajuta brandul tău personal, construit în mediul online, pentru a-ţi găsi un loc de muncă. Au vorbit cu această ocazie Alexandru Negrea, Bobby Voicu, Raluca Popa şi Andrei Crivăţ.
De asemenea, după o scurtă pauză de prânz, în cea de-a treia parte a conferinţei s-a vorbit despre diferite campanii online românești de succes în 2010, cu prezentări susţinute de Ruxa Predescu, Stefan Szakal, Bogdan Theodor Olteanu şi Ana Bulgăr.
Ultima parte a conferinţei PRbeta de la Timişoara s-a adresat jurnaliştilor, luând cuvântul Cristina Bazavan, Victor Kapra şi Amalia Matei.
PRbeta e prima conferință regională despre relațiile publice în context web 2.0, eveniment ce şi-a propus să pună față în față, la Timişoara, oameni de comunicare din companii și agenții, bloggeri care se implică în campanii de PR online și jurnaliști care interacționează constant cu mediul online.
Citiți principiile noastre de moderare aici!