Conferința a fost deschisă de către una dintre inițiatoarele proiectului PRbeta, Cristina Puțan, care a vorbit despre brandurile locale. Potrivit unui sondaj realizat recent printre timișorenii cu vârste până în 50 de ani şi prezentat de Puţan, se pare că berea Timișoreana, pantofii Guban sau berea Terapia sunt printre cele mai îndrăgite produse locale, dar timișorenii nu sunt atât de hotărâţi când vine vorba de a consuma sau cumpăra efectiv aceste produse.
Alexandra Hash și Mikey Hash, cei care au pus bazele proiectului „Doza de H”, au vorbit despre modul subtil în care fac ei „product placement”. Ei spun că nu promovează decât produse în care cred cu adevărat, iar modul de promovare este unul subtil, care să nu deranjeze publicul.
Specialist în comunicare, Ștefan Stroe a adus în discuţie lipsa unor personalități din România care să devină modele demne de urmat pentru tinerii români. În plus el, a vorbit și despre campania pe care a inițiat-o – „Pune Centura”, prin care îndeamnă părinții să le pună centurile de siguranță copiilor, în mașină.
Cristian Hodrilă a dezbătut modul de organizare și promovare a festivalului de film TIFF de la Cluj. El a făcut o scurtă prezentare despre modul în care promovează acest festival în mediul online, dar și prin recomandările fanilor.
Andreea Borțun și Alex Ion au arătat publicului ce înseamnă să pui bazele unui festival de teatru. Cei doi au inițiat evenimentul Ideo Ideis la Alexandria, când erau adolescenți. Andreea a vorbit despre cum a obținut finanțare pentru acest proiect, care în prezent se bucură de susținerea unor personalități precum Marcel Iureș, Francis Ford Coppola sau Jeremy Irons.
Norbert Tako și Andreea Iager-Tako au povestit despre cum au pus bazele îndrăgitului festival Plai care are loc în fiecare toamnă la Muzeul Satului Bănăţean din Timișoara. După ce i-au convins pe toți participanții să-și pună „# CulturaAccesibilizata” pe contul lor de Facebook, ei au anunțat un nou proiect prin care promovează accesul la cultură pentru toată lumea.
La finalul primei părți, Zsuzsa Kover și Nora Pinter au povestit audienței despre modul în care promovează ele unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din Europa – Festivalul Sziget din Budapesta.
Conferința PRbeta continuă și vineri cu o serie de workshop-uri.
Articole pe aceeaşi temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!