În ultimii ani, destinaţiile turistice sârbeşti sunt promovate în mod direct pe piaţa timişoreană. Dovadă a faptului că vecinii noştri ştiu să-şi vândă marfa, acţiunile lor duc la un număr tot mai mare de vizitatori în staţiunile din țara vecină.
Organizaţia de Turism din Serbia în fiecare an alege o anumită temă pentru campania sa promoţională. Pentru anul 2015 tema de bază poartă denumirea de „Serbia mea” şi cuprinde o serie de activităţi promoţionale adresate direct diasporei sârbe. În centrul atenţiei acestor activităţi sunt oamenii noştri din străinătate. Astfel, prin stimularea legăturilor emoţionale cu patria-mamă se doreşte ca aceştia, ca ”ambasadori” ai ţării de origine, împreună cu noi, să promoveze Serbia conaţionalilor lor.
Joi, în centrul Timişoarei, posibilii vizitatori ai locaţiilor turistice din Serbia, au fost informaţi despre ofertele lansate pentru 2015. Contactul a fost unul direct, acţiunea a avut loc pe terasa unui restaurant, iar clienţii au fost atraşi cu muzică bună, cozonac şi vin. Cine a solicitat, a primit pliante cu zonele turistice promovate.
Cei mai fericiţi au avut parte de specialităţi locale sârbeşti, cu ocazia unei călătorii gastronomice prin Serbia degustând bucate caracteristice cum ar fi prsuta, plăcinte şi brânzeturi. Publicului le-au fost prezentate produse autohtone şi ofertele turistice din Vârşeţ, Zlatibor şi Brus.
Citiți principiile noastre de moderare aici!