Dezbaterea publică va avea loc pe 3 martie, de la ora 17, pe marginea următoarelor proiecte de hotărâre:
- Proiect de hotărâre privind înființarea Administrației pentru Educație și Sănătate a municipiului Timișoara prin reorganizarea structurală a serviciilor publice de educație și sănătate oferite de municipalitate;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea organizării și statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.
Dezbaterea se va desfășura prin platforma online ZOOM.
Timișorenii care vor să transmită propuneri, sugestii sau opinii referitoare la aceste două proiecte, se pot adresa în scris Direcției Secretariat General – Serviciul Administrație Locală sau pe e-mail, la adresa camelia.crisan@primariatm.ro. O pot face până în 2 martie, la ora 12.
Cei care vor să participe la dezbaterea online, se pot înscrie, cel târziu, tot până în 2 martie, pe adresa de e-mail de mai sus. Ei trebuie să precizeze numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședința prin intermediul platformei online.
Vă reamintim, la dezbaterea publică organizată de primărie pe tema bugetului local pentru anul 2022, doar trei cetățeni dintre cei înscriși au luat cuvântul, însă nu neapărat pentru a vorbi strict despre buget.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XReorganizam si functionam mai prost ca inainte sau deloc, banii insa dispar. Depinde cine face reorganizarea si in ce scop. Reorganizarea facuta de analfabeti functionali = paguba.