Trei posturi de şefi de UIP şi alte trei posturi de specialitate în drumuri, poduri şi căi ferate sunt scoase la concurs în cadrul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara. Câte unul dintre posturi este destunat unităţilor de implementare a proiectelor pentru fiecare dintre cele trei loturi din autostrada Lugoj – Deva aflate în acest moment în construcţie. Noii angajaţi vor avea baza la Timişoara. Vă reamintim că săptămâna precedentă şeful CNADNR Cătălin Homor s-a aflat din nou pe şantierul acestei autostrăzi, mai precis pe lotul 3, cerând urgentarea lucrărilor pentru terminarea în 2016 a construcţiei.
Situaţia este similară şi pe celelalte două loturi, pe lotul doi au fost descoperite probleme de calitate grave care trebuie remediate, iar pe lotul 4 lucrările au fost oprite din cauza lipsei unor autorizaţii de construcţie. De asemenea, pe întreg tronsonul aflat în lucru a fost schimbat acordul de mediu, fiind introduse celebrele ecoducte – cunoscute ca şi tunelurile pentru urşi. Iniţial, lucrările trebuiau finalizate în luna mai a anului în curs.
Conform noii structuri organizatorice, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România scoate la concurs, în cadrul Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri, 28 de posturi de specialitate (7 posturi de ingineri în cadrul DRDP Brașov, 13 posturi de ingineri în cadrul DRDP Cluj, 6 posturi de ingineri în cadrul DRDP Timișoara și 2 posturi de ingineri în cadrul DRDP București), dintre care 15 sunt de execuție și 13 posturi de șef UIP, în implementarea proiectelor derulate de către CNADNR.
Cerinţele pentru ocuparea acestor posturi sunt destul de drastice: absolvent al unei facultăți de căi ferate, drumuri și poduri cu studii superioare de lungă durată – diplomă de licență sau echivalentă/ ciclul I (Bologna) – diplomă studii universitare de licență; experiență profesională minim 5 – 10 ani în domeniul infrastructurii rutiere – proiectare poduri (drum național, variantă ocolitoare, autostradă); participarea la elaborarea lucrărilor de artă pentru minim 1 proiect de drum național, minim 1 proiect de variantă ocolitoare sau autostradă în calitate de Manager de Proiect/Coordonator de Proiect/Șef Proiect.
Articole pe aceeași temă:
Constructorul lotului trei al autostrazii Lugoj – Deva, presat sa urgenteze lucrarile
Atentie, se circula cu restrictii pe autostrada A1 intre Lugoj si Timisoara!
Scandalul continua pentru lotul 2 al Autostrazii Lugoj-Deva. Constructorul vrea sa ceara daune
Citiți principiile noastre de moderare aici!