După ce a încercat şi a reuşit să ducă la bun sfârşit lucrarea de reabilitare a tronsonului de autostradă demolat pe Sibiu – Orăştie, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere are gânduri mari cu asemenea proiecte. Din acest motiv, s-a dat drumul la angajări, iar Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri vor fi nevoite să îşi constituie echipe proprii, care vor putea duce la bun sfârşit lucrări importante, nu doar cârpiri de drumuri. Pentru zona de Vest, pe lista unor astfel de proiecte este şi centura de ocolire a Timişoarei, mai precis continuarea lucrărilor la tronsonul deja existent, spune Cătălin Homor, şeful CNAIR. El anunţă că se vor face angajări, pentru toate meseriile aferente drumarilor, şeful companiei dând exemplu situaţia de la Cluj, unde o asemenea echipă s-a ocupat cu succes de autostrada demolată.
„Facem angajări, desigur, numai că deocamdată nu există un bloc compact cu toate meseriile pe care le vom cuprinde. Toate DRDP-urile trebuie să-şi creeze nuclee capabile să închege echipe de lucru, aşa cum a reuşit, spre exemplu, DRDP Cluj la repararea autostrăzii Sibiu-Orăştie. Vom avea nevoie de marea majoritate a meseriilor din construcţii, fierar-betonişti, betonişti, dulgheri, asfaltatori, necalificaţi, ingineri de drumuri, ingineri de poduri, mecanici de pe utilaje, şoferi pe autobasculante. Fiecare DRDP are responsabilitatea să-şi închege o echipă capabilă să ducă la bun sfârşit o lucrare, dar şi la nivel central, în Companie, avem scoase la concurs 45 de posturi de ingineri şi proiectanţi. În anul 2017 vom începe cu lucrări mai uşoare, urmând ca în 2018 să vină altele, de dificultate medie. Aici pot enumera, de exemplu, pentru DRDP Cluj Varianta Ocolitoare (VO) Săcuieni, apoi VO Carei şi VO Zalău. DRDP Timişoara va avea reabilitarea unui drum naţional, un pasaj de la Arad şi VO Timişoara”, a declarat Cătălin Homor, conform Mediafax.
Citiți principiile noastre de moderare aici!