Principalele avantaje ale atingerii noului nivel de calitate, în afara plusului reputaţional şi de imagine adus, certificatul obţinut are şi aplicaţii concrete. Astfel, acesta poate fi utilizat în cazul participării CNPR, în mod direct sauprin direcţiile regionale, la licitaţiile care au ca obiect furnizarea de servicii poştale, certificarea fiind de cele mai multe ori, o condiţie eliminatorie de înscriere la licitaţie. Prin obţinerea acestui standard, Poşta Română demonstrează capacitatea de a implementa un sistem de practici de lucru în vederea furnizării de servicii de calitate ce au drept scop creşterea satisfacţiei clienţilor. Totodată, compania şi-a propus îmbunătaţirea continuă a relaţiei cu angajaţii, clienţii si furnizorii.
Direcţia de Poştă Timişoara s-a certificat în sistemul ISO
Servicii poştale mai bune, certificate în sistemul de calitate ISO. Compania Naţională Poşta Română S.A (CNPR) a obţinut certificarea sistemul de management al calitaţii, conform normelor standardului SR EN ISO 9001:2008. Procesul de standardizare a fost aplicat pentru administraţia centrală şi direcţiile regionale de poştă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!