Anul acesta a fost un succes pentru DRDP Timișoara. Pe partea de întreținere a avut un buget de peste 180 de milioane de lei, cel mai mare din ultimii zece ani.
„Anul 2021 se încheie, pentru Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, cu câteva puncte de referință importante. Instituția a realizat, în acest an, cel mai mare buget pe partea de întreținere din ultimii 10 ani, adică peste 181 milioane de lei, raportat la un maxim din anii precedenți care nu a depășit 130 milioane lei, și a realizat cel mai mare număr de km de lucrări de întreținere periodică din istoria DRDP Timișoara, în total 364 km echivalenți. Defalcat, vorbim despre 114 km de tratamente bituminoase, 157 km de straturi bituminoase foarte subțiri, 93 km covoare asfaltice”, notează reprezentanții DRDP Timișoara.
În plus, cei de la DRDP amintesc și de mobilizarea pentru refacerea celor 15 km între Margina și Holdea, fluidizarea traficului de la urcarea pe A1 din localitatea Margina, de realizarea a peste 67.000 mp de lucrări de reciclare in situ și lucrări între Cărpiniș – Deta, unde s-au asfaltat și reparat peste 30 de km, urmând ca în 2022 să fie finalizat întregul traseu.
„Toate acestea au fost realizate printr-o implicare colectivă, prin insistență și persistență, dar și cu concursul tuturor celor implicați (colegi, constructori, colaboratori, autorități). Îi asigurăm pe utilizatorii rețelei de drumuri naționale și autostrăzi din aria de activitate a DRDP Timișoara că vom continua și în anii următori să luăm toate măsurile pentru ca starea acestor artere să fie cât mai bună și să ofere condiții de siguranță în trafic”, mai spun cei de la DRDP Timișoara la final de an.
Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara își desfășoară activitatea în partea de vest a țării, pe raza județelor Alba, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara și Timiș, administrând o rețea de drumuri naționale de peste 2.000 de km, peste 240 de km fiind autostrăzi.
Trimite articolul
XDe drumul dintre Moravita si Oravita nimeni nu zice nimic?! In 2018 erau bani pentru refacerea totala cu consilidare si largire dar autoritatilor locale au refuzat pe motiv ca pierd la voturile de la urmatoarele alegeri daca mentin drumul in santier. Astfel ca astazi drumul distruge masinile fiind carpit mai rau rau decat pe vremea lui Ceausescu, cretinii de directia regionala arunca cateva lopeti de asfalt in gropile care dupa cateva ploi sunt si mai mari.
Ca sa fure cat mai mult la lucrarile efectuate se toarna strat peste strat desi in acte apare frezare, refacere si consolidare fundatie drum, refacere sistem de drenaj. In realitate se toarna doar un strat subtirel de asfalt care dupa prima iarna este distrus
Pe drumul Jimbolia – Timisoara, s-au modernizat trecerile la nivel cu calea ferata (3 la numar), dar arata mai rau ca inainte de modernizare.
-
Doar nu vrei sa fie can Pampas –> America mai schimbi o bucse ceva castiga toate lumile ; ca fapt divers astea apartin de CFR si daia ; dupa cum ai observat cam in toata tara is praf cauciucurile alea de la treceri puse stramb si cu prag :)))
-
Trecerile la nivel cu calea ferata le repara/intretine CFR. Cautati vinovati in alta parte!
De la Nadlac pana la Arad s au făcut niște decupaje pe autostrada Acum după numai doua luni s au transformat în gropi și șanțuri.Tot e bine ca nu atipesti pe autostrada vb unui prieten
Buget record pentru întreținerea buzunarelor “băieților deștepți “.
-
Amin