„Mi-am înaintat demisia din funcţia de director al RATT. Motivele sunt foarte multe. Motivul principal în constă faptul că la Regia de Transport se promovează un management neperformant. Intenţionat, cred eu, după un an şi câteva luni de experienţă. Directorul general a refuzat în permanenţă să avem un dialog legat de regia de transport”, a spus Nasleu.
El a ţinut să spună că postul de director adjunct al Regiei de Transport din Timişoara nu a fost înfiinţat special pentru el, aşa cum s-a zvonit în oraş, această funcţie fiind ocupată înainte de Ovidiu Rădulescu, care ar fi plecat după un scandal cu directorul Direcţiei Tehnice a Primăriei Timişoara, Culiţă Chiş.
„Chiar presa a spus că acest post s-a înfiinţat pentru PNL. Funcţia de director adjunct exista dinainte de a fi eu acolo, cu acordul tacit al executivului primăriei. Era Ovidiu Rădulescu director adjunct, care a plecat după un scandal cu Culiţă Chiş legat de autorizaţii de taxi false”, a mai spus Nasleu.
Fostul director adjunct al regiei a mai spus că în timp ce la RATT sute de persoane sunt disponibilizate, unii lideri de sindicat sunt promovaţi, iar alţii sunt lăsaţi să îşi angajeze întreaga familie la această instituţie. Mai mult, Nasleu a spus că regia finanţează cu un miliard de lei vechi pe an un club „secret” de fotbal, în loc să folosească aceşti bani în alte scopuri mai utile pentru transportul în comun din municipiu.
„Am cerut o informare despre criteriile pe care se fac restructurări. Pentru că nu e normal ca un lider de sindicat să aibă toată familia angajată, el soţia, fiul şi fiica, iar alţii cu rate şi copii cu dizabilităţi să fie disponibilizaţi”, a mai afirmat Ionuţ Nasleu.
El l-a acuzat pe directorul Ioan Goia că a înfiinţat comisii de anchetă pentru a sancţiona abuziv angajaţi incomozi, iar aceştia din urmă au câştigat apoi în instanţă, RATT fiind nevoită să plătească despăgubiri de circa şapte miliarde de lei vechi.
În acelaşi timp, mai spune fostul director adjunct, RATT a externalizat serviciul juridic şi cel de resurse umane, deşi regia deţine un compartiment de resurse umane cu şapte angajaţi.
Un alt motiv care l-a determinat pe Ionuţ Nasleu să ajungă la această decizie este legată de faptul că regia nu a reuşit să vândă sau să închirieze din sedii, în timp ce în zona Dâmboviţa deţine „câteva hectare” de teren. Iar pe acestea nu a reuşit să le împrejmuiască pentru ca hoţii şi vandalii să nu mai devasteze tramvaiele din acest depou.
Update: „Este decizia domului Ioan Nasleu pe care o acceptăm, în condiţiile în care chiar dânsul afirmă că nu se mai regăseşte în actuala structură de management a RATT”, a transmis conducerea RATT.
Citiți principiile noastre de moderare aici!