Lucrările la centura de ocolire Sud a Timișoarei au început în 25 martie, iar directorul DRDP Timișoara spune că pe 10% din suprafață sunt efectuate lucrările de decopertare.
„E o mobilizare bunicică spre bine. Sunt 70 de oameni, 40 de utilaje. La ora actuală sunt efectuate decopertările pe 10 la sută din întreaga suprafață. S-au demarat lucrările de decopertare și de pregătire a zonelor pentru forarea coloanelor care sunt necesare la pasajele care vor fi în zona acestei lucrări”, a decalarat Horați Simion, director la Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Antreprenorul a început lucrările în mai multe puncte pe centura Sud. Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda.
Centura este în lungime de aproape 26 de kilometri. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani. După ce va fi gata și centura de Sud, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XO prostie centura asta! Sa mai aud pe cineva ca zice ca banatul e fruncea! Eventual e curu!
Prima data ca a durat enooorm pana sa inceapa.
A 2-a oara ca se va face cu 1 banda! In 2020 cu 1 banda pe sens!
A 3-a oara ca e foarte departe de oras. La arad autostrada atinge orasul, la oradea centura trece practic prin oras, la bucuresti la fel e lipita de oras, intre oras si localitatile satelit etc etc etc. Si la noi centura trebuia sa treaca chiar pe la marginea timisoarei, astfel incat sa o poti folosi si daca vrei sa mergi din aradului in sagului. Faptul ca iesi din oras si mai mergi 10 min pana la centura e o prostie! Ala putea sa fie inelul 2 de viitor. Pe lugojului e cat de cat bine, la fel va fi si la mosnita. Dar in rest ea trebuia sa treaca tot asa imediat lipita de iesirea din oras.
-
esti prea pr.st nu vrei pana la tine in fata propietatii , unde sa treaca centura intre dumbravita si timisoara sau intre ghiroda si timisoara , si asa mai departe exemplele , dar nah pr..tul trebuie sa semnalizeze
-
Timisoren, ca zici Ghiroda sau Timisoara (sau Remetea) e accelasi lucru, fiind lipite. Intr-adevar, normal trebuia 2 benzi pe sens plus banda de urgenta pe fiecare sens, iar in apropierea parcurilor industriale chiar si benzi de descarcare suplimentare. Proiectul tehnic a fost intocmit si inceput pe timpul guvernarii PSD (foarte greoi si cu presiuni constante), care stim cu totii ca istoric in afara de faulturi in careu nu a oferit nimic Timisoarei, ca si in situatia de fata de alfel. Lasa ca are Bacaul, un oras de 2 (3 ori mai mic daca luam zona metropolitana) si cu o masina la 5 minute, o centura de 4 benzi, tot din ,,corectitudine” administrativa.
Cel mai corect era o centura ocolitoare metropolitana, Girocul are peste 20.000 de locuitori, Dumbravita are 17.000 de suflete, Mosnita si Ghiroda peste 10.000 de buletine ambele, Utvinul si Sacalazul se apropie de 10.000 ambele, iar centura merge fix in coasta lor, in conditiile in care sute de mii de mp de spatii indstriale si logistice sunt preconizate de pe acum pe traseul centurii.
Eu iti garantez ca in 10 ani orasul va fi deja strangulat si se va ridica problema unui inel suplimentar de centura, pe o naveta de bere de nu va fi asa.-
la faza cu 2 benzi pe sens sunt perfect de acord mai ales ca suntem printre primii ( ca si judet) care cotizam la bugetul tarii , dar ce sa faci cu toti mafiotii de la conducere care fura banii prin firmele lor implicit in orasele de unde sunt , iar de psd isti nostrii sunt pentru partid niste mascarici pentru iar vopsitul un papagal ,
mkr inelul de la padurea verde si subpasajul de pe bogdanestilor cu o prelungire peste bega ar fi bine
-
jalnic, fmm