Vă reamintim, vineri, 8 martie, Consiliul Județean Timiș (CJT) a predat către constructor amplasamentul a DJ 593C Șag (DJ 593) – Sânmihaiu Român (DJ 591A). Drumul de pământ urmează să fie asfaltat cu bani de la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației.
Călin Dobra, fost lider al CJT, actualmente președinte PSD Lugoj și consilier județean, spune că Alin Nica nu face nimic altceva decât să „se laude cu munca altora”.
Mai mult, spune că pentru modernizarea „celor nici 7 km” a lăsat licitația pentru Studiul de Fezabilitate finalizată încă de acum patru ani.
„Exact așa voi scrie, de fiecare dată când cei din conducerea Consiliului Județean Timiș se mai laudă cu câte o «mare realizare». Una pregătită «la cheie» la finalul mandatului meu de președinte al CJT. Interesant e că se apucă de ele cu câteva luni înainte de alegeri.
Vorbim acum de modernizarea celor nici 7 kilometri ai drumului Șag – Sânmihaiu Român, parte din Centura Mică a Timișoarei. Am lăsat pe birou licitația finalizată pentru Studiul de Fezabilitate, iar la PATRU ANI distanță, Consiliul Județean se laudă că a reușit marea performanță de a preda amplasamentul constructorului. Știți că puteați face asta în 6 luni!? Normal că știți!
În plus, conducerea CJ Timiș susține că acest drum se înscrie în seria mai lungă a proiectelor de modernizare a infrastructurii rutiere din județ inițiate de actuala administrație. O mare minciună!”, transmite Călin Dobra.
Noul drum va începe din extravilanul localității Șag (DJ 593) și va continua până la intersecția cu DJ 591A în Sânmihaiu Român, lungimea totală fiind de 6,53 kilometri. Vor fi făcute și două sensuri giratorii noi și va fi modernizată trecerea la nivel cu calea ferată pe care drumul o traversează. De asemenea, proiectul mai include realizarea accesurilor la proprietăți, a unor podețe și a trotuarelor pe secțiunea reabilitată.
În prezent, acest drum are porțiuni pietruite, dar și secțiuni în care nu există structură rutieră sau sistem de colectare a apelor pluviale. Durata de execuție este de opt luni. De lucrări se ocupă Super Construct și subcontractanții. Banii vin prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny. Suma alocată depășește 15,5 milioane de lei, CJT urmând să contribuie la proiect cu 400.000 de lei.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPai face aidoma lui Lae 🙂 si EL se lauda cu munca altora…
-
Ce sa iti spun!… Mobra, la fel ca zeRobu, dupa 4 ani de mandat a facut fix ZERO! A semnat doua contracte ca disperatu’ (unul pe capota!) in ultima luna de mandat, si a lasat dezastru la unul dintre ele (Tm-Dumbravita-Giarmata), de abia acum, cu alt constructor s-a putut incepe treaba. In rest, nimic. Muzeul a ramas la fel, nodul intermodal pentru care existau si FONDURI EUROPENE alocate, a fost anulat (fiindca nu trecea pe la el prin ograda), si multe altele din seria USL1, epoca dracnea, cand zeRobu plus Mobra plus Bovin = love. 😀
-
Mobra, Cobra… absolventul de 3 facultati… ii putem spune oricum, dar adevaral e ca oricat de putin a facut e chiar mare comparativ cu Ni(mi)ca.
Cel mai slab presedinte CJT Timis este Nica.
-
Cred că faci confuzie între ei. Nica măcar a dat drumul la calea ferată care se face către aeroport, a luptat pentru lucrările la centura de Vest, a deblocat Dumbrăvița-Giarmata, și chiar are proiecte, nu ca mobrino.
-
-
POLI ?!
Se fac 4 benzi pe sens sau se trage doar tapet?
Așa și…..? De ani de zile se screm și promit ca se face acel drum de câțiva km, proiect fluturat în campaniile electorale și atât….acel drum este necesar în ideea în care c-lea Sagului este blocata….sper ca de data asta sa se facă…
Drumul Boilor?
sau ala e alt drum si cu alti boi?
Dobra a fost cel mai slab președinte din istoria CJ Timis! Din toate punctele de vedere! Acum vrea primar la Lugoj? Tare, nu? Vai de noi!