Firmele interesate să reabiliteze pasarela au putut depune oferte până în 12 ianuarie, acestea urmând să fie acum evaluate de Primăria Municipiului Timișoara (PMT). Lucrările ar trebui finalizate în șase luni de la semnarea ordinului de începere.
Odată reabilitată, pasarela va avea culoare pietonale și velo, dar și zone cu spații verzi. Va fi iluminată arhitectural și va avea parapete de protecție. Locuitorii din zonă nu vor mai trebui astfel să ocolească aproximativ un kilometru până la cel mai apropiat pod.
„Podul pietonal de la capătul străzii Crizantemelor, care face legătura cu strada Gelu, are o lungime de 46 de metri și o lățime de 2,2 metri și a fost construit acum mai bine de 70 de ani. Pasarela este într-o stare avansată de degradare, fiind afectată inclusiv structura de rezistență, deoarece nu s-au mai făcut lucrări majore de reabilitare din 1949”, spun reprezentanții PMT.
Vă reamintim, despre reabilitarea Pasarelei Gelu-Crizantemelor se vorbește încă din vara anului 2019, când consilierii locali au aprobat Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenție (DALI) întocmită de Pod Proiect SRL din Iași.
Primăria Timișoara a depus proiectul pentru finanțare prin Programul „Anghel Saligny”, de unde a cerut 12,6 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 2,5 milioane de euro.
Pe aceeași temă:
Se caută constructor pentru Pasarela Gelu-Crizantemelor. Va fi reabilitată cu 2 milioane de euro
Trimite articolul
XMa mir ca nu sunt mai multe firme avand in vedere ca e vorba de 2M euro pentru o punte.
La banii ăștia s-ar putea construi un pod nou !
-
Un pod nou zicea Robu pe vremea lui ca costa 5 mil. euro. Este drept ca mai mare si pt. auto.
N-am crezut ca voi ajunge vreodata sa spun asta: firmele favorite ale lui Robu lucreaza mai ieftin.
-
am vazut 8 ani cum lucreaza.
-
Dar de un an jumate ai mai vazut?
-
Desigur. Porr lucrează pe Cetății și se pregătește și de Stan Vidrighin. Nu mi-e clar dacă-l termină pe primul sau se apucă oricum de al doilea, să meargă ambele mai domol.
-
-
-
Pe timpul d-lui Robu, o portiune din str. Horia s-a asfaltat de 2 in acceeasi saptamana: dupa prima asfaltare (care arata super ok) s-a ras totul, si s-a reasfaltat. Ar fi frumos sa nu mai vedem asemenea bataie de joc/incompetenta? pe viitor.
-
Toate reabilitarile de poduri din Timisoara proiectate de pantofarii de la Pod proiect SRL Iasi. La pasajul Jiul au “uitat” un trotuar la piata Iosefin au uitat de pista pentru biciclete. Toti analfabetii castiga contractele cu statul asa se sifoneaza banul public
O privire mai atenta la modul in care au fost dispuse podurile Timisoarei, putem vedea ca pasarela a avut un caracter provizoriu, la momentul la care ea a fost construita, urmand sa fie inlocuita atunci cand se va fi dezvoltat orasul in acea zona. Faptul ca nu se procedeaza la realizarea unui pod cu cate doua benzi pe sens, poate fi pe viitor, un impediment in calea traficului intre cele doua maluri ale canalului Bega, chiar si pentru cei din unitatea de jandarmi, aflata nu departe.
-
În amonte, la câteva sute de metri ai 3 poduri. În aval urmează să se construiască unul de la zero.
Nu este așa de grav să rămână și câteva poduri simple, pietonale în oraș.
Pod nou finalizat peste Cris la Oradea 2018, podul Centenariului, 3.3 mil euro..are doua benzi auto, pista de biciclete plus trotuar..
Ca deobicei Timisorenii doar visam la poduri, Oradea le are deja..
Timisoara orasul cel mai incapabil sí corupt oras!!!
-
fata de 2018 s-au dublat preturile in constructii. si ala este un pod metalic modern, aici vorbim de un pod istoric care se reabiliteaza pentru a pastra imaginea din zona
Te indoiesti de capacitatea lor de a fura in orice conditii?
Esti naiv in cazul asta.
2,5 milioane de euro pentru un podet. Nici macar, mai degraba o punte. De 2,5 milioane de euro poti construi lejer un pod cu 4 benzi plus piste de biciclete si trotuare. Lejer. Per total: toate-s vechi si noua toate. Bine ca doar 2,5 milioane si nu 25 de milioane. Se pare ca mai avem pina ajungem acolo. USR inca nu si-au perfectionat tehnica de ciordire din banul public.