S-a încheiat perioada de depunere a ofertelor pentru proiectarea și execuția liniei nouă de tramvai Solventul – Gara de Nord. Dacă pentru amenajarea Pasajului Solventul – contract de 24 de milioane de euro, s-a depus o singură ofertă, pentru linia de tramvai ce va lega pasajul de gară au fost două asocieri de firme interesate.
Este vorba despre:
- Porr Construct (lider) – Porr Bau GmbH (terț) – Electrochipament Industrial SRL – Tubular Tehno Systen – Swarco Traffic România – Baicons Impex SRL (subcontractanți)
- Sylc Con Trans (lider) – Longhersin (ofertant) – Optotel Com – Instal Group – Lile Service General Construction SRL – Madi FHVAC – Matrix Computers – Elecctric Rail Project – Cons Electrificarea Instal SRL (subcontractanți).
Porr Construct a lucrat la lărgirea Pasajului Jiul, iar în prezent lucrează și pe Bd. Sudului și tocmai a câștigat licitația pentru modernizarea Bulevardului Cetății.
Sylc Con Trans a lucrat la Pasajul Popa Șapcă și a câștigat nu demult licitația pentru modernizarea Căii Bogdăneștilor, cu aceeași asociere de firme.
Un an și jumătate de șantier
Valoarea contractului este estimată la 46,8 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 9,67 milioane de euro. Lucrarea va trebui finalizată în 22 de luni, din care 4 luni pentru proiectare și 18 pentru execuție.
Firma câștigătoare va trebui să construiască linia de tramvai și întregul ansamblu rutier, „cu trama stradală realizată în varianta de două benzi pe sens, incluzând calea de rulare a tramvaiului care va fi carosabilă, amenajarea de trotuare, piste pentru biciclete și de zone verzi”, se arată în documentație.
Vorbim, de fapt, despre 1,4 km linie cale dublă de tramvai, 14.000 mp suprafață carosabilă, 37 de locuri de parcare, 4.300 mp trotuare cu piste de biciclete și trei stații de tramvai. 67 de copaci de pe traseu vor fi secerați de drujbe, dar sunt propuși pentru plantare 99 de puieți.
Ofertele au intrat în evaluare, iar data limită de finalizare este 6 februarie 2021. Șantierul propriu-zis va începe cândva anul viitor, dacă totul merge bine și proiectul tehnic este finalizat la timp.
Lucrările ar trebui să aibă loc în aceleași timp cu cele de la Pasajul Solventul, unde se așteaptă finalizarea licitației. Acolo a fost o singură ofertă, cu trei ofertanți și șapte terți și subcontractanți. Detalii, AICI!
Trimite articolul
XAu mai lucrat cu PMT (Porr la Pasajul Jiul si Sylc Con Trans la Pasajul Popa Sapca si cunosc “procedurile, criteriile si procentele” de atribuire a contractelor si proiectelor administratiei N Robu…
37 pomi maturi la drujba…99 de puieti
din cei 99 de puieti vor trece de prima iarna. cam 50.
pana devin pomi maturi, care sa capteze CO2…mai trec 10 ani….plm
-
asta e tipic la popoarele din lumea a treia. nu sunt in stare sa inlocuiasca pomii uscati in fiecare toamna cum face orice taran. sunt mii de pomi uscati in timisoara si niciunul nu a fost inlocuit. niciunul. aceiasi problema cu cosurile de gunoi, bancile soselele… daca se strica trec 10-20 de ani pana vor fi inlocuite/reparate. ca un oras parasit. cred ca e o traditie in timisoara, ca la jumate din case pica tencuiala de pe ele.
O linie de tramvai inutilă
-
Linia de tramvai va fi benefica daca se va conecta cu linia 5. Astfel se va putea ajunge cu tramvaiul 5 de la gara de nord in cartierele Ronat, Mehala sau Blascovici
-
Nu are importanță UTILITATEA, ci câți bani poți face din SF-uri, proiecte virtuale, consultanță, etc. Cam cum a fost cu parcarea de 4 etaje din Dacia, la care s-au plătit SF-ul și proiectul, dar nu s-au mai folosit.
-
Inutila si pe bani imprumutati. In timp ce banii europeni stau nefolositi!!!
-
adeca fac parte din Clica…gangsterilor PNL-Strabag?
DIN POZA DE PREZENTARE AI IMPRESIA CA ESTI IN HAVANA CUBA !
nici in ora de varf, in “microbuzul” nr.5 nu sunt mai mult de 6-7 calatori
la ce bun o astfel de linie de tramvai?..la sifonat bani
iar pasajul de la solventul cati ani o sa dureze?
sa nu uitam ca amaratul ala de pasaj de la liceul de muzica, fara de subtraversare de nimic,
a durat aproximativ 4 ani…
bun….faci pasajul si? faci stanga sa ajungi la gara, ca la stanga nu ai unde iar inainte dai in bega
dar..romanul s-a nascut poet…si hot
-
erata: la dreapta nu se poate
Poate cu aceasta ocazie dispare si „autogara” SuperImposer care a devenit un garaj