La licitația pentru realizarea Studiului de Fezabilitate necesar Radialei Vest s-au primit două oferte. Este vorba de:
- asocierea FIP Consulting SRL (lider), NOVENSA SRL (subcontractant), HELMERT (subcontractant), WALHALLA INVEST PRODCOMIMPEX SRL (subcontractant), GAZ INSTAL SRL (subcontractant) și
- asocierea GAUSS (lider), BETA TEHNIC (ofertant), SSF-RO (subcontractant), CARA (subcontractant).
Valoarea estimată a contractului este de 1.328.040 lei (cu TVA), echivalentul a 270.000 de euro. Termenul de realizare este de 330 de zile de la emiterea ordinului de începere
FIP Consulting, liderul primei asocieri, a mai câștigat un contract cu Primăria Timișoara, firma diind desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea Magistralei verzi (Calea Șagului).
Vă reamintim, Radiala Vest reprezintă continuarea străzii Gării, care va face legătura cu viitoarea Centură Vest, pe o lungime de cca. 2,7 km. 1 km va fi realizat prin proiectul primăriei și 1,7 kilometri prin proiectul de drum de legătură al CNAIR. Compania Națională a agreat în urma discuțiilor purtate cu Primăria Timișoara că va prelua două treimi din lungimea inițială prevăzută pentru proiectul radialei.
„Va fi a 8-a arteră radială a orașului nostru, care conectează inima Timișoarei de rețeaua de drumuri naționale. Am inclus criterii de calitate în evaluarea ofertelor, pentru că prețul cel mai mic nu înseamnă proiectul cel mai bun. Facem acum încă un pas înainte pentru Noua Radială Vest”, a transmis primarul Timișoarei Dominic Fritz.
Investiția presupune realizarea a două benzi pe sens, separate printr-un parapet, crearea unui pod peste calea ferată din vestul orașului, un sens giratoriu la intersecția cu strada Carpenului, dar și iluminat public stradal, rețele de apă și colectarea apelor pluviale, trotuare de 2-3 metri lățime, piste de bicicletă de minim 1,5 metri lățime și spații verzi de minim 1,5 metri lățime.
„De asemenea, firmei care va realiza studiul de fezabilitate i se cere să includă o variantă în care trotuarele și pistele de bicicletă sunt separate fizic, în platformă proprie, de calea rutieră”, transmit reprezentanții Primăriei.
Radiala Vest se va adăuga celor șapte deja existente în Timișoara, respectiv Calea Șagului, Calea Martirilor, Calea Buziașului, Calea Lugojului, Calea Sever Bocu, Calea Aradului, Calea Torontalului și strada Gheorghe Lazăr/Cloșca/Ovidiu Balea, toate realizate în anii ‘70.
Pe aceeași temă:
SF de aproape 300.000 de euro pentru Radiala Vest, o nouă arteră majoră de intrare în Timișoara
Trimite articolul
XToate bune si frumoase cu radialele dar trebuie inchise odata si inelele.
unde e ala cu “zero proiecte” ? asta e chiar nou-nout si cu impact major pentru toata comunitatea din vestul orasului si localitatile periurbane
-
🙂 tu te auzi? Nu e nici un proiect nou (sau vechi) ci o completare la proiectul centurii facut de CNAIR! Primaria face doar 1 km de sosea! Si doar asa, ca sa incepi sa gandesti (daca e posibil) … Fritz da 270.000 Euro pe un studiu de fezabilitate pentru o sosea de 1 km! Tu poti fi mandru, e dreptul tau, mie-mi e rusine ca l-am votat.
Numa sa nu o dati la firmele lui Maran iara
Drumul ala de legatura sa il lungeasca cu 4 km sa dea in Sanmihaiu Roman ,in DJ sa fie legatura cu Sacalaz.