Lucrările vor dura cel mult 15 zile, perioada fiind aleasă pentru a corespunde cu vacanța școlară, din dorința de a reduce cât de mult posibil impactul asupra traficului, care este și așa dificil în zonă.
„Pentru că deservește o localitate foarte importantă, Calea Timișoarei din Giroc reprezintă o prioritate pentru Consiliul Județean. Acesta a fost motivul pentru care, anul trecut am agreat, la solicitarea Primăriei Giroc, să intervenim pentru salvarea de vieți omenești, numărul de accidente înregistrat pe drumul județean fiind unul în creștere. Soluția înaintată atunci către Consiliul Județean a fost introducerea a patru sensuri giratorii provizorii. Din păcate, acestea au îngreunat inacceptabil de mult traficul deoarece au anulat câte o bandă pe sens. Intențiile noastre au fost cele mai bune, am vrut să facilităm accesul locuitorilor din cartierele noi către artera principală, însă după monitorizarea și analizarea traficului a devenit clar că nu putem lăsa lucrurile așa. În consecință am gândit o variantă în care să păstrăm ideea inițială dar să fluidizăm circulația: închidem două girații provizorii și le lărgim la două benzi pe cele rămase”, a transmis, joi, Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș.
Acesta a mai precizat că va insista pentru ca Primăria Giroc să asfalteze unele rute alternative pentru Calea Timișoarei.
Pentru fluidizarea circulației s-au ales următoarele soluții tehnice: în cazul girațiilor cu str. Neptun și bd. Aviației, se va trece la două benzi de circulație cu o lățime de trei metri. Cele două minigirații cu str. Jupiter și bd. Soarelui vor fi desființate, urmând să se revină la starea inițială a drumului, fără separatoare.
În privința intrării către stația ISU, de pe partea stângă a DJ 595, pe carosabil se va trasa hașura de „oprire interzisă”.
Firma Strabag va realiza lucrările, al căror cost se ridică la aproape 332.000 lei.
În perioada de execuție a sensurilor giratorii se va circula în condiții de șantier, în funcție de indicatoarele din teren. Eventualele restricționări de trafic vor fi semnalizate suplimentar.
Trimite articolul
XNOI nu gandimi, NICI nu muncim!
Mai mult: fiti ziaristi cu cohones. Afati a lu” cine a fost ideea giratorie cretina, executantul lucrarilor si cine/cata spaga primise. Mai urmariti si costurile readucerii drumului la starea initiala (reasfaltare in urma gaurilor, refacarea marcajelor, semnalizari degeaba, etc.)
In tarile cu cetateni incaltati de mai multe generatii, se face o simulare inainte de a purcede la treaba. Nu e cazul nostru. Noi facem doar studii si proiecte. Dar nu unde trebuie, ca se prinde lumea ce incapabili suntem.
Singura solutie fezabila este cea cu drumuri de incarcare/descarcare si pasaje. Dar hainia autoritatilor si a “dezvoltatorilor” si-a spus cuvantul. Doar potopul ne mai vindeca.
După luuungi analize și-au dat seama că au anulat o bandă. Asta s-a văzut din prima zi! Fă ca lumea sens giratoriu cum e în Moșnița, au avut de unde să învețe!
Idiotii astia care au făcut sensurile alea nu s au consultat cu cei care stau in zona (cu participantii la trafic )se face totul de la birou …cum il taie capul pe vreun idiot de pe acolo
Cine a transforat 4 benzi in 2 n-a avut minte din start. Trebuia să rămână repetent din grădiniță la cum a gândit-o.
In orice tara civilazata pentru astfel de “afaceri” se facea puscarie, dar la noi este permis. Felicitari pentru ce ati votati!!!!
-
Așa este…!
Bugetarii de oriunde ar fi ei sunt de o competență care tinde către zero. Aruncă cu banii in stânga și în dreapta că oricum nu muncesc ei sa ii producă. Și oricum nu contează rezultatele și nici nu ii trage nimeni la răspundere. Fraierii is datori să muncească și să plătească taxe și impozite ca să aibă ăștia pe ce sparge banii.
-
Bugetarii la care te referi sunt alesi de cetateni ca tine care nu prea inteleg ei diferenta intre un ales local, un parlamentar, in ministru, un functionar public, un angajat la o companie a statului, un judecator, un politist, un profesor, un militar, un medic etc.