Vă reamintim că licitația lansată de CNAIR a fost pornită în 14 iunie 2020 și s-a finalizat abia în noiembrie. Câștigătoare a fost desemnată firma S.C. Search Corporation SRL, care va primi 4,3 milioane de lei (TVA inclus) pentru realizarea studiului de fezabilitate.
„O veste bună de la Ministerul Transporturilor: astăzi a fost semnat ordinul de începere a activităților din contractul pentru studiul de fezabilitate al Centurii Timișoara Vest. În iunie anul trecut spuneam că voi insista pe acest subiect „până se întâmplă ceva și se mișcă lucrurile”. Astăzi, lucrurile se mișcă. Finalizarea centurii orașului Timișoara, mai precis completarea inelului, a fost un proiect pentru care am militat îndelung. O centură ocolitoare nu poate funcționa pe deplin, mai ales la un oraș în câmpie, decât dacă este un inel complet. Centura Nord (în trafic) și Centura Sud (în construcție) au fost proiectate, din păcate, cu 1 bandă pe sens și nu mai putem schimba trecutul. Dar pentru proiectul de astăzi, Centura Vest, de-abia acum facem proiectul și îmi doresc să fie un drum modern și sigur, cu 2 benzi pe sens și separatoare mediane, așa cum merită în 2021 un oraș de importanța Timișoarei. Proiectantul are 12 luni, de astăzi, să livreze studiul de fezabilitate pentru acest sector care va închide inelul de centură”, a anunțat Drulă pe Facebook.
Centura de Vest a Timișoarei va avea o lungime de 14 kilometri și va fi construită între DN 69 (Timișoara-Arad) și DJ 591 (unde se leagă de centura Timișoara Sud).
Articole pe aceeași temă:
Peste 4,3 milioane de lei pentru elaborarea studiului de fezabilitate al Centurii Timișoara Vest
Trimite articolul
XDaca nu vor fi 2 benzi per sens MACAR si portiunea de la calea Sagului pana la inceperea portiunii de Vest a centurii, va fi haos.
-
centura de sud e facuta si ea pe bani europeni, pana nu iese din garantie, nu se poate modifica, ca nu avem voie sa modificam proiectul…apoi vom mai vedea ce mai poate fi facut
-
Centura de Sud,nu-i facuta,nici macar pi bani ieuropeni,daramita sa iasa din garantie.Fara dezinformari.Bravo Drula, mare scula,pe bascula.
-
Actele și planurile sunt făcute, nu ai ce sa le mai modifici, FORTZA CUC, ZERO KM DE AUTOSTRADA
-
-
Doamne ajuta! Dar sa vedem finalizarea proiectului… Ca de promisiuni si “vesti bune” avem podu’ plin. Ar fi un mare DA care ar bucura pe toti cei care folosesc drumurile publice, decongestionare trafic in oras, usurinta in a traversa orasul din nord in sud si vest in est si nu numai…
-
din pacate astfel de proiecte ajung la finalitate in minim 3 ani, deci rabdare si tutun..oricum se vede o scimbare de abordare cel putin d.p.d.v tehnic tronosul va avea 2 benzi pe sens si separator intre sensuri, ceeea ce e foarte bine…s-a mai schimbat si distanta pentru viitoarele autostrazi intre parapetul lateral si banda 2, care era de 50cm daca nu gresesc, acum va fi o distanta mai amre sa nu fi nevoit sa te apropii de masina de pe banda 1 cand depasesti de frica parapetului…Druka asteptam numai vesti bune de la tine, din pacate de maturitatea proiectelor facute in vremea voastra se va bucura urmtoarea guvernare de peste 4 ani…
Suuuper, se face centura? Aaa nu! S-a inceput executia? Aaaa nu! S-a facut proiectarea? Aaaa, nu! S-a gasit finantare? Aaaa, nu! S-a facut studiu de fezabilitate? Aaaa, nu! Dar? S-a semnat contractul de studiu! Aoleo!
4,3 mil pe un studiu de fezabilitate??? Un studiu pe care 1 km de drum e cat varful de la unghie? Cateva planse scara 1:5000, niste pagini scrise si 4,3 mil???? Supeeer. Si cica nu sunt bani de alocatii, pensii, salarii etc.
-
nu prea stii cu ce se papa un studiu de fezabilitate, nu ?
mai lasa-ma cu salariile tale, de 30 de ani doar asta aud!
de pensii sunt bani, dar trebuie sa se taie cele speciale.
trebuyie sa se maresca in primul rand cele mici.
cei care au peste 7,000 ron pensie…nu le-as mai da nimic, doar indexarea anuala. -
inteligenta e un atribut care iti cam lipseste din cate observ…ai impresia ca studiul de fezabilitate e floare la ureche si chiar mai mult de atat nu ar trebui facut, bag de seama…afla “maestre” ca fazele unui proiect tocmai asa incep STUDIU FEZABILITATE-FINANTARE-LICITATIE+PROIECTARE-EXECUTIE.Cum s-ar putea realiza un proiect fara SF, fara sa stii topografia terenului, ce provocari ofera terenul pe traseul propus, cata sapatura trebuie, cata umplutura, trebuie tunel sau viaduct, ce retele de utilitati trebuie relocate s.a.m.d…e foarte simplu dupa tine…dute si termina de curatat SC-urile ca nu avem nevoie de parerile tale
Fritzul Drula si si etica drulistilor…luati cu lamaiie….🤣🤣🤣