Marian Constantin Vasile, fost vicepreședinte al CJ Timiș, actualmente consilier județean PNL, susține că în urmă cu șase luni între conducerea consiliului județean și firma Salini, cea care construiește autostrada A1, a fost semnat un protocol prin care italienii își asumau refacerea drumului județean Făget – Drăgsinești, pe cheltuiala lor, la finalizarea lucrărilor la autostradă.
Vasile spune că, deși a avertizat că acel protocol nu poate fi pus în aplicare, conducerea CJ Timiș l-a asigurat că eventualele stricăciuni aduse drumului județean de camioanele companii italiene vor fi remediate pe cheltuiala acesteia.
„Vorbim de patrimoniul Consiliului Județean Timiș, gestionat din bani publici. Eu la acea oră am spus că acel protocol nu are nicio valoare. Acum în buget au fost, surpriză, prevăzuți bani pentru reabilitarea acelui drum”, spune Marian Constantin Vasile.
El susține că în bugetul județului Timiș pe 2016 a fost prevăzută suma de un milion de lei pentru reparația gropilor apărute în carosabil pe acel drum, gropi făcute de camioanele încărcate cu zeci de tone și care aparțin companiei italiene.
„Este vorba de un milion de lei pentru reparația celor 10 kilometri de drum (…) Deci se aruncă cu bani pe fereastră la greu”, mai explică liberalul.
Acesta mai spune că a încercat să afle de la executivul Consiliului Județean Timiș de ce nu se cere respectarea protocolului semnat în urmă cu șase luni, însă singurul răspuns pe care l-a primit a fost să vorbească cu președintele CJ Timiș, Titu Bojin.
„Bineînțeles că îl voi interpela în plenul CJ pe domnul președinte (Titu Bojin – n.r.) și voi cere explicații suplimentare”, a concluzionat Vasile.
El a pus la dispoziția presei și o serie de fotografii care ilustrează dezastrul de pe drumul județean amintit.
Citiți principiile noastre de moderare aici!