Traficul greu al camioanelor care duc grânele spre portul la Dunăre de la Moldova Nouă este de vină pentru carosabilul ciuruit de pe Drumul Naţional 57, dintre Moraviţa şi Oraviţa şi de aici, mai departe, spre portul amintit.
Probabil cel mai prost drum naţional din Banat, DN57 e un fel de cenuşăreasă a şoselelor din zonă. Administratorul acestuia, Direcţia de Drumuri şi Poduri Timişoara, anunţă în fiecare an, de ani buni, demararea licitaţiei pentru reabilitarea drumului. Desigur, aceasta nu se întâmplă, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii, cea care ar trebui să organizeze licitaţia şi să finanţeze lucrarea, nu consideră acest traseu unul care necesită prea multă atenţie sau investiţii, iar situaţia se vede pe teren.
Drumul arată ca după război, DRDP Timişoara realizează ce poate din fondurile proprii şi cârpeşte gropile noi care tot apar, dar o posibilă reabilitare totală nu se prea arată la orizont. Imaginile trimise la redacţie de un cititor tion.ro arată că situaţia nu s-a schimbat cu nimic pe acest drum naţional, asfaltul este la fel de prost, dar măcar gropile par cât de cât astupate cu asfalt provizoriu. Un asemenea traseu dificil impune şi şofat pe măsură, cu viteze reduse şi cu multă grijă pentru a se evita accidentele.
Citiți principiile noastre de moderare aici!