Echipajul format din Dan Gîrtofan şi Eugen Rotaru, aflat pe o Skoda Fabia 2000, va participa vineri, sâmbătă şi duminică la Timiş Rally, cea mai importantă competiţie automobilistică organizată în partea de vest a României în ultima perioadă. Cei doi reprezintă noua echipă Skoda România Motorsport. Iar Procar – Centrul Skoda Timişoara este partener al cunoscutului pilot român în dorinţa sa de a câştiga titlul suprem. „Este o onoare pentru noi să avem alături, în show-room, această maşină de succes”, a declarat Mihaela Rusu, director general al Procar. „Acum, când există o echipă Skoda România, cu un pilot precum Dan Gîrtofan şi o maşină ca Fabia S2000, este în firescul lucrurilor ca la etapa de Campinat Naţional de Raliuri de la Timişoara, aceştia să fie oaspeţii noştri speciali”, a continuat Mihaela Rusu.
Cel mai mulţumit de noua Skoda S2000 este chiar pilotul care o va conduce în acest an în curse. Dan Gîrtofan s-a declarat încântat să conducă o asemenea maşină. „Am lucrat în anii trecuţi cu numeroase alte mărci de maşini de raliu. Dar pot să vă spun, fără nici o reţinere, că Skoda m-a încântat cel mai mult. Dacă la celelalte mărci maşina trebuia doar condusă, acest model îţi scoate în evidenţă tot talentul de pilot”, ne-a declarat cunoscutul pilot român, Dan Gîrtofan. Autovehiculul condus în acest moment de cunoscutul pilot a aparţinut pilotului norvegian Eyvind Brynildsen, fiind folosită în competiţiile IRC, WRC şi în campionatul Norvegiei. Ca un fapt inedit, Fabia a venit în competiţia internă de raliuri „la pachet” cu un inginer mecanic francez cu o vastă experienţă în domeniu, Stephane Fonta. El a fost mai mulţi ani mecanicul şef al echipei aflate în spatele celebrului pilot Petter Solberg. „Întotdeanua în spatele unei victorii stau oamenii pe care nu îi vedem. Iar Stephane este unul dintre artizanii succeselor noastre. Are o vastă experienţă în domeniu şi avem încredere deplină în el”, ne-a mai declarat Giri.
Skoda Fabia S2000 a reuşit să obţină timp de doi ani consecutiv, în 2010 şi 2011, titlul suprem în cursele Intercontinental Rally Challenge, dar şi în cadrul SWRC, campionat componentă a World Rally Championship.
În Campionatul Naţional de Raliuri, Dan Gîrtofan şi Eugen Rotaru reprezintă noua echipă Skoda România Motorsport.
Societatea timişoreană Procar şi-a legat numele de competiţiile automobilistice încă din anii 90. Primele maşini de înaltă performanţă pe care a alerga Titi Aur (Audi S2, Toyota Celica) au fost importate chiar de către Procar. Societatea timişoreană a devenit apoi furnizorul oficial de echipamente de curse pentru echipa de uzină a Dacia Piteşti. De asemenea, Procar a fost iniţiatoarea primei competiţii monomarcă din istoria sportului românesc, Cupa Dacia Nova. Ulterior, Procar a devenit dealer Skoda, rămânând în continuare alături de motorsport. Sprijinul acordat i-a ajutat pe Titi Aur, pe Octavia WRC, respectiv Ernest Mulner, pe Fabia, să obţină rezultate de valoare în competiţiile automobilistice din vestul ţării şi nu numai.
Citiți principiile noastre de moderare aici!