Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook a STPT Timișoara. Reprezentanții instituției anunță că de sâmbătă, 13 martie, transportul naval a fost suspendat pe canalul Bega. Mai mult, până la ridicarea carantinei zonale, mijloacele de transport în comun vor circula numai până la ora 22.
Întreruperea transportului naval vine la o săptămână după ce acesta a fost reluat.
Începe sezonul de plimbări cu vaporașele, bicicletele și trotinetele STPT
Trimite articolul
XFaceti ceva folositor cu vaporasele alea si scoateti-le plafonul, sa poata sa fie macar folosite ca si plibari deagrement sau turistice. Ca si transport public sunt total ineficiente si arata ca niste conserve.
-
Eu am o singura intrebare, pe ce motiv au foat oprite dave sunt catalogate ca si transport in comun, multora nu o sa le vina sa creadă dar chiar suntpersoane ce il folosesc ca si transport in comun, poate se doreste desființarea lor oentru ca este proiectul cu cel mai mare inpact media a fostului primar?
-
La Oras se scrie cred “impact”; din alt pdv 3+ 1 (rezerva) sunt arhisuficiente pe ‘fluviul’ Bega
‘alte 3 inchiriate 1 la Surduc 1
Valiug,1 LA Ghioroc ar putea fi restilizate si terasate. -
folosite pe dracu’ pe post de transport in comun. sunt folosite pentru plimbat niste bani de-ai primariei. muriti in chinuri, talharilor. “inpact”, ba, labarule? asta e cel mai cu impact proiect? o spalare de bani cu niste rulote pe apa? MORI, ma! mori in chinuri!
-
No name Oras @ Aceste conserve nu sunt rentabile pentru asa zisul tranport in comun atata timp cat la fiecare cursa din zi lucratoare nu gasesti mai mult de 3-4 babe care merg la piata Cartan. In rest pauza, canalul Bega NU parcurge nici o zona rezidentiala, industriala sau sociala spre care ar circula pasageri. Canalul Bega a fost construit pentru transportul de marfuri si pasageri cand nu se inventase trenul si masina. Astazi doar in weekend pentru agrement mai are vreo utilitate. In rest este proiectul esuat al nebunului cu pleata vopsita
-
Decat Oras si codas,mai bine in satul tau fruntas “!
-
Terminati cu prostiile robulistice. Vaporasele folosesc nimanui, Faceti-le felii si dati-le la topitoria pentru metale. Si aspectul lor este oribil. Au blocat si desfiintat sportul nautic pe Bega. Vom vasli pe pista de biciclete pana la sarbi si indarat.
Nasol , tocmai acum cand ne ataca flota Marii.Baltice ramanem fara sprijin naval ?
Vă mulțumesc pt întreruperea poluării cu uleiuri,combustibil și prin zgomote.Semnează Peștii și Broscuțele
-
Dacă nu cunoașteți și nu aveți dovada poluării, nu vorbe, mai bine va abțineți sau eventual interesați-vă de unde vine adevărata poluare de pe Bega
Ai n-ai mingea dai la poarta :)) Ati vrut Fritz, luati Fritz! In afara ca distruge tot altceva nu stie sa faca !
-
Distruge ce? Care e utilitatea acestor conserve?
Tare urate mai sunt. Dacă se întâmplă ceva în ele mori asfixiat în 5 secunde. Trebuiau făcute ca și vaporetele din Italia adica aerisite, nu închise ermetic.
Astazi dupa 3 -4 ani de cand au fost aduse la Timisoara aceste porcarii gandite si cumparate de tractoristul academician CIRCULA ILEGAL. Conform reglementarilor internationale de navigatie inclusiv şenalele navigabile de pe cursurile de apa trebuie semnalizate cu indicatoare si balize ceea ce nu exista pe Bega. Robu ca primar si Bojin directoras la Apele Romane incalca legea fie pentru ca sunt prosti fie ca se cred deasupra legilor! Oricum aceste conserve cu termopane de casa nu respecta nici macar normele de siguranta impuse ambarcatiunilor
-
Dacă nu vă e cu supărare ar trebuii sa justificați cumva toate cele spuse, dacă nu mai bine abțineți-va
Aceste vaporase au fost facute la pachet cu asa zisa reabilitare a canalului Bega din bani europeni. Proiectz de pe vremea USL-ului cu <ponta si <crinulet, marii ctitori ai Romaniei.
Atunci a fost pofta de bani mai mare ca logica. PSD-ul a luat reabilitarea malurtilor, PNL a luat vapotasele pentru transportul in comun. Aceste conserve sunt facute nu din tabla ci din plastic, / fibra de sticla. Si facute undeva la o firma la Galati, firma care pana atunci a facut 2 barci de pescari si dupa a dat faliment.
Numai cu numele sunt pentru transport in comun, numai asa puteau pacali UE ca sa ne dea niste bani. Nu se pot folosii decat cateva luni pe an, fiindca daca da inghetul si da o pojghita de geata peste aceste vaporase, au soarta Titanicului. Sunt inutile ca transport in comun, ca nu leaga nici o zona industriala, nici o zona rezidentiala, nici o zone turistica, Si nu ai nici o legatura mai departe cu alte mijloace de transport in comun. Daca un muncitor vrea undeva la lucru isi ia un abonament la RATT si hai sa zicem vara foloseste un vaporas, dar iarna ce face? Ca nu circula.
Si cele 5-6 babe ce se plimba vara nu aduc nici un venit orasului, ca si asa au gratuitate .
Trebuie luat in calcul ca aceste vaporase aduc orasului numai pabuba. Venit orasului daca aduc 10 lei pe zi este bine. La cheltuieli este asa: 1)Chelltuieli curente de functionare cu motorina, curent, etc 2)Cheltuieli cu personalul direct de deservire, adica capitan, pilot, casiera, matroz. 3) Cheltuieli cu Capitania portului, cu sefii de acolo, cu biroul lor, cu dotarile lor. 4) Cheltuieli cu iernarea si aducerea inapoi a vaselo. Macara, trailer, chirie hala, personal de paza, 5) Cheltuieli cu Politia fluviala, cu salupa, militieni, sefii lor, etc. 6) Cheltuieli cu intretinerea pontoanelor.
Adunati singuri si vedeti ce cheltuieli iasa. Enorme!!!
Plus ca odata cu vaporasele pe Bega a murit sportul nautic, Sportul nautic a murit din cauza vaporaselor in Timisoara.
Plus ca sunt aceste conserve inoperative pentru ceva turistica de calitate. Sunt urate, murdare, fara ceva platforma la aer. Ce sa vezi din ele? Stai inchis in corserva si mirosi transpiratia celorlalti. Daca se beseste unul, esti bucuros ca vine o statie sa poti iesi / fugi afara. Un turist ce a vazut vaporasele din Amsterdam, Venetia, Berlin are reticientele lui cand vede aceste 7 vaporeto, a la Romania. Chiar trebuiau 7 vaporase? Ca si 3 sunt prea multe.
Repet! Au fost facute cu bani europeni ca sa aibe USL ce sa jmangleasca. Legal, in interesul poporului. Dar trebuie sa functioneze parca 5 ani, dupa aia se poate abia renunta la ele. Altfel tzre sa dam banii inapoi la UE. Iar ne-am facut de cacao acolo. Sa nu credeti ca aia nu s-au sesizat ca a fost o cacialma asa zisa imbunatatirea a transportului in comun in Timisoara.