Argumentul adus de E.ON Gaz pentru a închide spaţiile în care clienţii îşi prezintă problemele direct angajaţilor companiei este creşterea constantă a numărului de apeluri la Call-Center-ul E.ON: aproximativ 161.000 în 2008, circa 312.000 anul trecut, şi 546.000 în primele zece luni din 2010.
Drept urmare, o serie de Centre de Relaţii cu Clienţii şi-au pierdut, după părerea E.ON Gaz, utilitatea, compania trecând la închiderea lor. Printre ele, figurează şi CRC Lugoj, situat pe strada Memorandului nr. 3 ,a cărei activitate va înceta începând cu data de 1 decembrie 2010. Activitatea va fi preluată de Serviciul Call Center aflat la dispoziţia clienţilor de luni până vineri între orele 8.00 şi 20.00, la numerele de telefon 0801.000.366 şi 0265/ 200.366.
Pot fi solicitate aici informaţii referitoare la încheierea contractelor, reglementări în vigoare, detalii despre conţinutul facturii de gaze naturale, soldurile clienţilor, modalităţi de plată a facturii, precum şi utilizarea gazelor naturale în condiţii de siguranţă.
Rămâne, în schimb, funcţional, Centrul de Relaţii cu Clienţii din Timişoara, situat pe str. Independenţei nr. 26-28, unde consumatorii care doresc rezolvarea unor situaţii specifice se pot adresa de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17.30.
Marius Horescu
Citiți principiile noastre de moderare aici!