Cum ne-a schimbat pandemia viața în 2020
Aceasta poate fi explicația și pentru creșterea apetitului oamenilor pentru economisirea prin reduceri, vouchere sau coduri promoționale. Astfel, potrivit experților site-ul specializat în cupoane și coduri promoționale – Promocodius, cererea pentru aceste produse a crescut cu 13%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. Această opțiune de a beneficia de aceste discounturi promoționale este un mare avantaj pentru cei care vor să achiziționeze diverse produse cu înțelepciune și fără risipă. Accesarea site-ului este sigură așa cum puteți descoperi citind termenii și condițiile de utilizare a codurilor promoționale în Politica de confidențialitate de pe platformă.
Modificări de comportament evidențiate în diverse studii de piață
Studiul de piață din perioada octombrie-noiembrie 2020, realizat de cunoscută Agenție internațională Wisemetry Research a arătat modificări importante pe mai multe paliere: muncă, educația de acasă, cumpărăturile online, reacții comportamentele în izolare etc. Răspunsurile celor intervievați sunt foarte interesante și ar trebui luate în considerare în dezvoltarea oricărei afaceri 2021. Astfel:
- 42% dintre cei întrebați au plasta pe primul lor intenția lor de a economisii;
- 1/3 dintre aceștia vor modificări în casă;
- 1/4 caută și alte surse de a obține venituri.
Intenția de economisire declarată de cei mai mulți incumbă o nevoie evidentă de a deține siguranță materială și este un comportament firesc de protejare în fața necunoscutului. Pandemia a venit cu multe amenințări, iar frica de o criză financiară sau de pierdere a sănătății ne face mai prudenți. Chiar dacă în prima fază consumul s-a rezumat doar la lucrurile esențiale, spre finalul anului 2020 lucrurile au revenit parțial la normal și oamenii au început să-și facă iar planuri.
Planurile pentru noul an, menționate de cei chestionați, se prezintă astfel:
- 21% dintre respondenți își propun să încheie un credit;
- 18% dintre ei și-au propus schimbarea locului de muncă;
- 32% dintre aceștia își plănuiesc o vacanță cu familia.
Mulți vor să investească în renovarea locuinței (23%) sau în mobilier nou (22%), iar acest lucru este explicabil din mai multe motive. Casa a devenit treptat dintr-un spațiu privat de relaxare unul multifuncțional: loc de muncă de acasă, școală și petrecere a timpului. Evident și oamenii s-au trezit nevoiți să investească fie în creșterea și aranjarea mai bună a spațiului, fie în achiziționarea unei locuințe mai mari.
Anul 2021 aduce și interesante schimbări de atitudine. Printre acestea se enumeră grija față de familie și față de sănătatea fizică și psihică:
- 53% vor să-și vadă mai des părinții,
- 47% dintre aceștia vor o implicare mai activă în educația copiilor,
- 42% vor să adopte un stil de viață sportiv,
- 1/3 vor să meargă mai des la controale medicale,
- 8% dintre ei chiar vor să muncească mai puțin de 8 ore și să petreacă mai mult timp cu familia.
Investițiile în echipamente electronice și componente IT este o altă direcție important de evoluție viitoare a consumului, deoarece lucrând sau învățând de acasă cei mai mulți au fost nevoiți să se investească în aceste dispozitive utile. Chiar și comunicarea cu cei dragi, în aceste condiții speciale, implică utilizarea acestor dispozitive.
Vânzările online în anul 2021
Conform specialiștilor, vânzările online vor crește în continuare, iar consumatorii aleg cu precădere reducerile sau cupoane promoționale atunci când fac achiziții online. Aceste instrumente de economisire se aplică unei game largi de produse de larg consum: haine, cosmetice, cărți sau dispozitive electronice. Prin intermediul lor, aceștia reușesc să economisească între 5% și 90% din suma investită, ceea ce face experiența de cumpărare mai satisfăcătoare.
(539)
Citiți principiile noastre de moderare aici!