Timișoara, Iași și Cluj sunt cele trei orașe din România unde compania Ericsson și-ar putea muta sediul din București. Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România spune că decizia e justificată de traficul imposibil din principalul oraș al țării, de faptul că angajații care lucrează pentru suedezi pierd două sau trei ore în trafic pentru a ajunge la serviciu.
„Noi avem două sedii doar în București. E adevărat că decizia pe care am luat-o s-a întâmplat prima oară în 1993, când am venit în România, și a doua oară în 2007, când am avut o extindere masivă cu acest centru global de suport. La momentul respectiv ne-am orientat către București. Dacă ar fi să mai luăm încă o dată decizia, probabil că vom avea probleme mari în a alege între Iași, Cluj, Timișoara, București, motivul fiind legat de forța de muncă, condițiile pe care orașele respective le oferă, în special în ce înseamnă sănătatea muncii, până la urmă. Bucureștiul este extraordinar de aglomerat. Unul dintre sediile noastre e în zona Pipera, Barbu Văcărescu. Prima dată, când nu eram în poziția actuală, eram un angajat al companiei, aproape am urât că ne-am mutat acolo, plecând de la un sediu din Piața Victoriei. Dar dacă vă uitați, Vodafone e tot acolo, Orange e tot acolo, Telekom e tot acolo, Oracle e tot acolo. Și se mai construiește. Foarte, foarte aglomerat. Infrastructura rutieră nu ne ajută foarte mult. Din punctul acesta de vedere, e posibil să ne orientăm în viitor către un oraș așa-zis de provincie”, a declarat Dragoș Rebegea, CEO Ericsson România, la Digi24.
Ericsson operează la București, din 2007, unul dintre cele patru centre de servicii globale, aici fiind asigurată mentenanța pentru 40 de rețele din întreaga lume, pentru 200 de milioane de abonați. Peste 2500 de oameni lucrează în cadrul acestui centru.
Citiți principiile noastre de moderare aici!