„Principalii factori care ne-au ajutat să nu scădem mai mult în 2009 sunt evoluţiile pozitive înregistrate de tehnologia auto şi de Bosch Communication Center”, a declarat Brigitte Eble, Director general Robert Bosch şi reprezentanta Grupului Bosch în România.
În ciuda scăderii cifrei de afaceri, Bosch a continuat să investească în activităţile sale din România şi să creeze noi locuri de muncă. La sfârşitul anului 2009, concernul german a avut în România 948 de angajaţi, cu 109 mai mulţi decât în anul precedent. Bosch Communication Center este furnizor internaţional de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (Business Process Outsourcing). Cei 4.000 de angajaţi din 16 locaţii situate în 9 ţări ale lumii, gestionează şi optimizează procesele de afaceri a peste 1.000 de clienţi la nivel internaţional. Din noiembrie 2007, Bosch Communication Center este prezent şi pe piaţa din România, prin sediul său de la Timişoara.
Pe parcursul anului 2009, numărul angajaţilor Bosch Communication Center s-a dublat datorită noilor proiecte câştigate, astfel încât, la începutul lui 2010, numărul acestora s-a ridicat la 430 de persoane. Printre altele, Bosch Communication Center din Timişoara asigură asistenţă tehnică IT non-stop pentru toţi angajaţii Grupului Bosch. În 2009, Bosch Communication Center din Timişoara s-a mutat într-o clădire nouă, mai modernă. “Noul nostru sediu este dotat cu facilităţi moderne, oferindu-ne posibilitatea de a furniza clienţilor servicii la cele mai ridicate standarde de calitate, iar angajaţilor, condiţii optime de lucru” a afirmat Cornelia Bedros, Director general al Bosch Communication Center România.
Citiți principiile noastre de moderare aici!