Vă reamintim, pe Calea Șagului s-a lucrat cam toată vara lui 2017. A fost un șantier de aproape trei luni, pentru că muncitorii primăriei au lucrat pe bucăți pe una dintre cele mai circulate șosele din Timișoara.
Conducerea municipalității a lăudat în repetate rânduri lucrarea „de o calitate excepțională”, dar iată că se intervine pentru al doilea an la rând, pentru a șasea sau a șaptea oară. Cel puțin așa reiese din numărătorile noastre, însă este foarte probabil să fi pierdut numărul intervențiilor. Cert este că au fost multe, iar primele peticeli s-au făcut încă din toamna lui 2017, cam la sfârșitul lunii octombrie, deci la scurt timp de la finalizarea șantierului. Apoi s-a lucrat iar după Crăciun, după care prin ianuarie 2018 în două locuri, chiar de două ori într-o săptămână. Apoi iar în martie și tot așa.
Au asfaltat și au creat haos în trafic, iar lucrarea nici măcar nu a fost anunțată pe programul de reparații al SDM, program care nu a fost făcut public pe site-ul primăriei pe ziua de sâmbătă.
Ce s-a întâmplat de fapt pe Calea Șagului? Societatea Drumuri Municipale, firma primăriei care are monopol pe întreținerea și reparațiile străzilor din oraș, ar fi folosit acolo o tehnologie nouă în urmă cu doi ani, iar cei din administrația publică locală au fost asigurați că este „foarte bună”.
„Știu că s-a experimentat o nouă tehnologie acolo, dar cei de la SDM m-au asigurat că este foarte bună. Nu știu care sunt cauzele deteriorărilor, lucrarea este în garanție”, spunea primarul Timișoarei în ianuarie 2018. Specialiștii de la Direcția Edilitară au dat de multe ori vina pe mașinile de mare tonaj care circulă pe una dintre cele mai aglomerate șosele din oraș.
Articole pe aceeași temă:
http://www.tion.ro/experiment-esuat-pe-soferii-din-timisoara-cum-arata-asfaltul-de-pe-calea-sagului/1998442
Citiți principiile noastre de moderare aici!