Clienţii care vor face cumpărături din mall, în valoare de minimum 100 de lei, şi se vor înscrie la tombola cu premii vor contribui la o campanie socială menită să ajute la depistarea din timp a cancerului de sân. Campania „Rochia roz” se va desfăşura în perioada 1 – 8 martie 2015, Iulius Mall donând pentru fiecare talon completat și depus în urna de la Centrul Informațional câte un leu pentru HELP 25, program susţinut de Centrul de Oncologie Oncohelp.
Tot pentru a veni în ajutorul femeilor aflate în dificultate, pe 8 martie, la mall va avea loc licitaţia caritabilă „Friendraising”. Artişti din Timişoara vor participa la licitaţie cu propriile creaţii vestimentare realizate în roz, culoarea simbol a luptei împotriva cancerului de sân, iar fondurile obţinute vor fi donate către Help 25.
Şi fanii centrului comercial de pe pagina de Facebook pot fi solidari şi pot susţine campania socială, înscriindu-se la concursul virtual „Poartă roz!”. În perioada 1 – 8 martie, participanţii sunt invitaţi să posteze pe pagina de Facebook a mall-ului Iulius Mall o fotografie în care poartă ceva roz şi să folosească hashtag-ul: #poartarozlaIuliusMallTimisoara. Pe 9 martie, vor fi desemnați prin tragere la sorţi câștigătorii sau câştigătoarele a opt vouchere de înfrumuseţare, în valoare de 100 lei fiecare.
Campania „Rochia Roz” le va aduce primilor 100 de clienţi ai zilei premii de răsfăţ pentru doamne şi domnişoare, constând în cosmetice şi băuturi răcoritoare.
Pe 8 martie, doamnele şi domnişoarele care vor serba Ziua Femeii la mall vor fi întâmpinate de cavaleri cu flori şi vor fi invitatele speciale ale competiţiei Mister Timişoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!