„Platforma nouă, mai complexă decât precedenta, oferă clienților mai multe funcționalități de gestionare a facturilor și plăților și urmărire a consumurilor de apă. Plata facturii se face cu cardul bancar, într-un sistem securizat, iar clienții pot vizualiza și descărca facturile în format electronic și seta diverse notificări legate de emiterea sau scadența facturilor”, transmit reprezentanții Aquatim.
Clienții care au avut deja cont deschis pe site-ul societății de apă și canal au fost notificați prin e-mail în legătură cu preluarea contului de client pe noua platformă. Pentru cei care nu au mai avut cont pe aquatim.ro, înscrierea este simplă și necesită o adresă de e-mail validă și o factură de apă, de unde se preia codul de client și numărul contractului.
Pentru întrebări și detalii, clienții se pot adresa Aquatim prin formularul special de contact de pe site sau prin intermediul Serviciului Relaţii Clienţi, str. Treboniu Laurian nr. 7A, camera 11, telefon 0256.203.650 şi 0754.099.502, de luni până vineri, între orele 8-15:30.
Citiți principiile noastre de moderare aici!