Plata prin intermediul poştei a fost adoptată pentru a veni în ajutorul consumatorilor din localităţile din mediul rural unde Aquatim a preluat recent gestionarea serviciilor de apă-canal, iar societatea nu are casierii în zonele respective sau nu sunt unităţi bancare.
În prezent, clienţii Aquatim pot opta pentru mai multe modalităţi de plată a facturii: în numerar sau cu cardul, prin casieriile societăţii, în Timişoara şi în cele cinci sucursale – Buziaş, Deta, Făget, Sânnicolau Mare şi Jimbolia, respectiv prin virament şi în numerar, la toate agenţiile BRD.
La efectuarea plăţii trebuie prezentată factura, cu excepţia casieriilor Aquatim. Atenţie, la casieriile sucursalelor pot fi plătite numai facturile din localitatea respectivă şi din localităţile arondate. De regulă, clienţii plătesc factura la casierii, aceste plăţi reprezentând 62% din încasări, 33% din încasări se realizează prin virament, iar restul de 5% la ghişeele BRD sau prin modalităţi de compensare.
Reprezentanţii Aquatim intenţionează însă să diversifice şi mai mult modalităţile de plată. „Pentru consumatorii care agreează metodele moderne de plată, avem în implementare debitarea directă din cont, plata prin bancomat şi automatul bancar ROBO al BRD şi, pe viitor, ne gândim să folosim şi reţeaua Pay Point”, anunţă directorul general al Aquatim, Ilie Vlaicu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!