Reprezentanţii FALT spun că, în urma demersurilor făcute de ei, cei de la E.On Gaz au emis un formular nou de contract, care corespunde solicitărilor lor, de exemplu, s-a renunţat la taxa de debranşare/rebranşare, şi acum nu mai există motive pentru a refuza încheierea contractelor la gazele naturale.
Conducerea Federaţiei Asociaţiilor de Locatari Timişoara atrage atenţia că, în lipsa unui contract de furnizare a gazului, compania E.On Gaz poate sista furnizarea serviciului.
Pentru semnarea contractelor, preşedinţii asociaţiilor de proprietari/locatari trebuie să se prezinte la sediul E.On Gaz Timişoara de pe strada Independenţei nr. 26-28 cu xerocopia codului fiscal şi ştampila asociaţiei.
Reprezentanţii FALT urmează să revină cu clarificări în cazul consumatorilor care au semnat contractele la gaz în forma impusă de E.On Gaz, în perioada în care acestea au fost contestate. Mai multe informaţii pe acest subiect se pot obţine la telefon 0256/ 201.237.
UPDATE. Şi reprezentanţii E.On au venit cu precizări referitoare la acest subiect în cursul zilei de joi. „Contractele de furnizare a gazelor naturale care au fost încheiate între E.ON Energie România şi clienţii casnici sau asociaţiile de proprietari respectă cadrul de reglementare şi sunt valabile şi legale şi, în consecinţă, nu trebuie reînnoite”, au arătat reprezentanţii Departamentului de Relaţii Publice şi Comunicare al E.On România.
În ceea ce priveşte taxa de deconectare/ reconectare la reţea care a stârnit discuţii, reprezentanţii companiei spun că indifernt dacă aceasta este sau nu prevăzută în contractul de furnizare, în cazul în care consumatorii nu achită contravaloarea consumului de gaze la termen, furnizorul are dreptul să solicite distribuitorului sistarea livrării gazelor către aceşti clienţi, iar operatorul sistemului de distribuţie este îndreptăţit să perceapă taxă pentru serviciile privind deconectarea/conectarea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!