Împotriva E.ON Gaz-ului a început atacul la baionetă. După ce reclamaţia făcută joi, cu privire la condiţionarea de către companie a primirii sesizărilor de semnarea unor noi contracte de către abonaţi a fost respinsă de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului pe motiv că e o cauză între două persoane juridice, Federaţia Asociaţiilor de Locatari din Timişoara vrea să-i arunce acum în luptă pe abonaţi.
„S-au făcut permament intervenţii pentru ca facturile să ajungă la timp, ultima având loc la întâlnirea cu E.ON Gaz la Bucureşti. S-a convenit atunci ca FALT să informeze atât ANRE cât şi E.ON Gaz cu privire la cazurile punctuale în care perioada de timp între momentul primirii facturii şi momentul emiterii acesteia este mai mare de 7 zile. S-a ajuns la această abordare întrucât cei de la E.ON GAZ nu recunosc că există mari probleme în privinţa ajungerii facturii la consumatori, considerând că sunt doar cazuri izolate”, a arătat Petru Olariu, preşedintele FALT.
Olariu îi îndeamnă pe abonaţi să sesizeze în scris furnizorul dacă nu primesc facturile la gaz în aceste 7 zile de la emitere, după care să trimită FALT-ului o copie de pe sesizare, pentru ca Federaţia să poată demonstra atât Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei cât şi companiei E.ON Gaz ce se întâmplă la Timişoara. Mai mult decât atât, abonaţii sunt sfătuiţi să procedeze la fel în orice problemă pe care ar avea-o cu E.ON Gaz.
În acelaşi timp, FALT vrea să determine şi acţiunea celor de la Protecţia Consumatorului, care devine posibilă în cazul în care reclamaţiile ar proveni de la persoane fizice.
„În cazul în care E.ON Gaz refuză primirea sesizărilor, aşa cum s-a întâmplat în data de 9 decembrie 2010, le recomandăm abonaţilor să solicite să se scrie pe sesizare numele persoanei care refuză şi semnătura acesteia, după care să se adreseze Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş şi cu o copie la FALT”, a declarat Petru Olariu.
Marius Horescu
Citiți principiile noastre de moderare aici!