Accidentul s-a produs miercuri seară pe drumul ce leagă Timișoara de Lugoj, în zona localității Iosifalău.
Un șofer, în vârstă de 43 de ani, se îndrepta dinspre Timișoara spre Lugoj, iar la un moment dat a lovit o femeie care a vrut să traverseze drumul național prin loc nepermis.
În urma impactului, victima a fost proiectată pe sensul opus de mers unde a fost lovită de un alt autoturism. Din nefericire, femeia, care avea numai 52 de ani, și-a pierdut viața pe loc.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru ucidere din culpă.
Trimite articolul
XDoamne ferește, frate. Ce moarte violenta!! Condoleanțe familiei și fie i țărână ușoară. Se poate întâmpla asa ceva, din păcate, dacă traversezi prin loc nepermis, noaptea, și pe un drum național..
Pe langa tragedia in sine sa discutam pe realitate: cine va plati daunele masinilor? Proprietarii din buzinarul propriu!
Avand in vedere ca an de an capul de tabel la cauzele accidentelor cu victime o tine indisciplina pietonilor si ca biciclistii sunt o cauza in crestere rapida in ultimii ani se impune un fel de rca platit obligatoriu de toata lumea, care sa te despagubeasca si daca moare pietonul sau biciclistul vinovat si daca nu!
-
Mizerie umana, a pierit un suflet si tu vorbesti despre fiare? Si hartii? Sigur exista ceva dupa lumea aceasta, mizerii fara suflet ca tine imi intaresc tot mai mult convingerea, nu se poate asa ceva……..Cum sa existe asemenea fiinte pe pamant, printre noi?!?! Cum dormi, mizerie???
-
Nu stie soferu asta multe e doar un analfabet functional pesedist.
-
oamenii prosti nu au valoare, nu aduc beneficii, doar cheltuieli. Se cheama selectie naturala. Mai si produc pagube unor oameni care muncesc din greu pentru o masina.
-
-
Tu ai auzit de casco?
-
Dl, exista casco pt asa ceva, bineinteles cum nu prea isi permite lumea….
-
Asta este o problema extrem de complexa. Poate ar fi bine sa se infiinteze un fond de tipul celui din care esti despagubit daca esti lovit de o masina fara asigurere, in genul celor cu numere de Bulgaria. Dar nu din impozite, ca nu produci accidente functie de cat castigi, ci un impozit “per capita”.
Evident aici trebuie sa se exprime cei a caror meserie este facutul de legi, asa ca slaba speranta. De la parlamentari si presa nu poti astepta decat scandal si rusine.-
Am masina cu nr de bulgaria pt ca nu imi permit sa platesc impozit in romania dar verificarea si asigurarea le am pe romania vorbesc de motor 4,2 benzina
-
-
Capul de tabel il tine soferii indisciplinati, cap sec.
Ei omoara cel mai multi oameni. Nu am auzit de pieton sa omoare sofer, in schimb invers o gramada. -
Din pacate acesta este cel mai urat lucru care ne-a ramas de pe vremea comunismului. Nu situatia economica, politica, infrastructura, medicina etc, ci cea sociala, acel “dat din coate”, “sa-mi fie mie bine”, “sa moara capra vecinului” etc.
Soferu exemplifica foarte bine aceasta situatie
Ceeee pagube materiale domle…. Pe DN Timișoara-Lugoj se circula ca și pe autostradă…. Un dezastru.. Practic biata femeie trebuia sa meargă vreo 2 sate pe jos pînă la urmatoarea zebră… daca era zonă de 50Kmh la șoferul cu pricina trebuie anulat permisul pe loc!!!
-
1. Daca circuli noaptea pe un drum neiluminat ( local/judetean/national) legea spune sa circuli pe partea care-ti permite sa vezi ce-ti vine din fata . La traversare te asiguri;
2. Cand circuli pe aceleasi drumuri noaptea LEGEA TE OBLIGA sa porti elemente reflectorizante sau de iluminat, pentru a putea sa fii vazut de soferi ;
3. Aceasi problema cu circulatul , instinctul de supravietuire iti spune sa-ti cumperi un rahat de vesta reflectorizanta sa poti fii vazut si , eventual,ocolit.
De vina suntem toti , nu doar victima.
Multi circula ca nebunii pe sosele nationale , de parca ar fii autostrazi. Multi pietoni/biciclisti/mopedisti/ trotinetisti circula fara nici un fel de bun simt/lipsa de cunostinte in reguli de circulatie.
Lasati-o moale cu saraca femeie, nenorocitul de sofer si alte rahaturi de genul.
Vrei sa traversezi , te asiguri de 100 de ori inainte sa o faci.-
perfect de acord cu ce ai zis!
toti purtam o parte din vina! -
Aveti dreptate și nu cred că șoferii celor două mașini și-ar fi dorit să o omoare !Doar ei știu ce va fi in sufletul lor de acum înainte..Doamne ferește pe toată lumea de rău !
-
-
Trecerea de pietoni era la maxim 25-30 de metrii.
-
Mai Stefane, de unde sti viteza masinii? Ca nu zice nimeni ca ar fi circulat cu viteza, nici macar vre-un martor ceva. Daca au facut “ping-pong” masinile cu victima cum era sa scape?
Si pe de alta parte, eu cel putin, decat sa o mierlesc, preferam sa ocolesc 2 km. Nu zic ca o faceam, ci doar ca era de preferat.
Asta e cand lumea intelege doar ca “are drepturi” nu si obligatii.
S-a bagat sa treaca drumul cand veneau masini din ambele parti !!!
Pai era intuneric, deci aveau faruri aprinse, dar a durut-o undeva.
Am mai spus-o si eu si altii: “selectie naturala”.
Pacat de ea ca a murit, pacat de familie ca sufera, pacat de soferii implicati – tracasare cu procesul, stres cu constiinta, ca si daca s-ar arunca intentionat ca sa se sinucida, tot ai avea cosmaruri noaptea, cel putin eu. Si asta doar pentru putina atentie (lipsa).
Vrem autostrazi!!!!!
A fost lovită, de PATRU mașini !!! Una, de pe sensul spre Lugoj si de altre trei, pe celălalt sens !
Sunt localitati in aceasta tara unde trecerile de pietoni sunt la 1 km departare. Restul este loc nepermis pentru pietoni.
-
Pai strada o poti traversa in drept cu orice colt, dar numai DUPA ce te asiguri. Asta inseamna ca treci cand nu vin masini, nu ca te asiguri ca este trafic intens din ambele sensuri si nu ai sanse sa scapi.
Pentru ca la noi satele nu au centuri cand trece prin mijloc un drum national. O moarte care putea fi evitata ca in restul europei prin infrastructura corespunzatoare.
Sunt sigur ca amandoi soferii mergeau in limita de viteza, asa cum se face noaptea pe DN prin localitati.
-
toate localitatile traversate de drumuri europene sau natioanle ar trebui sa aiba centuri de ocolire. Mai ales ca in cazul unor localitati mici ar fi vorba doar de cativa km de drum si nu ar fi un mare efort.