Un număr de 90 de expozanţi încearcă să atragă unul dintre posibilii clienţi. O dorinţă greu de atins, aceasta dacă ne gândim la concurenţa destul de mare, plus preţurile deloc “subţiri”. Aici vorbim de sute de euro pentru un serviciu foto-video, dar şi 300 până la 1000 de euro pentru o sonorizare cât mai bună!
Desigur, visul mireselor este să aibă o rochie cât mai frumoasă, cât mai mult pe gustul lor. Chiar dacă aceasta înseamnă ca socrii să scoată din buzunar câteva mii de lei. Cea mai ieftină e simplă, mulată pe corp şi porneşte de la un preţ în jur de o mie de lei. “E mai ieftină, o port o singură dată, dar e frumoasă. Nu trebuie să aibă o grămadă de pietre preţioase”, spunea Andreea atunci când analiza oferta. Cum rochia de obicei trebuie purtată toată ziua nunţii, aceasta trebuie să fie şi cât de cât comodă, e un aspect important avut în vedere de cele care încearcă rochiile. Mirii ies mai ieftin, costumul de ginerică nu se apropie nici pe departe de preţul rochiilor.
Cine face nuntă mare are nevoie şi de servicii de catering de calitate, la pachet cu organizarea şi amenajarea sălii la cel mai înalt nivel. Tehnica de calcul ajută solictanţii să se orienteze mai bine, mediul virtual de pe calculator poate modela forma sălii şi aranjarea meselor. Meniul poate costa şi 100 de lei şi 300 de lei, în funcţie de sarmalele şi şampania puse pe masă. Un tort scoate din buzunarul mirilor alte câteva mii de lei, cu cât mai multe “etaje”, cu atât mai multe şi miile de lei. Urmează pentru cei pretenţioşi deja celebrele fântâni de ciocolată, la câteva sute de euro bucata.
Evenimentul rămâne deschis până duminică seara şi are loc la demisolul, parterul şi primul etaj al Iulius Mall.
Citiți principiile noastre de moderare aici!