„Se admite cererea de deschidere a procedurii secundare de insolvenţă a debitoarei TIRENA SCAVI SPA, formulată de Marco Terrigi şi Luca Rossi, în calitate de lichidatori judiciari ai TIRENA SCAVI SPA, numiţi prin Sentinţa nr. 11/2023, pronunţată la data de 30.01.2023, de Tribunal Lucca din Italia, prin care s-a dispus deschiderea procedurii principale de faliment a debitoarei. Dispune deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei faţă de debitoarea TIRENA SCAVI SPA”, se arăta în decizia din 7 martie a Tribunalului Comercial Cluj.
Instanța mai constată că devin declaraţii de creanţă cererile de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de creditorii TRANS CASTOR SRL, ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL, MURAL GRUP SRL, AXON SPEDITION SRL, MARACANA TM CONSTRUCT SRL, MONICAM CONCEPT SRL, SOR AD BUILDING SRL, TRANS AR TRUST INSTALAŢII, SOCRITA TEAM CONSTRUCT SRL, PROTECT NPG INTERVENTII SRL, GROUP TRINITY SRL, SC EXPERT RENT CONSTRUCT SRL, IDEEA CONSTRUCT SRL, SC ALL IZOMETAL SRL, BANCA TRANSILVANIA SA, UNICREDIT BANK SA, HELIOS INVEST SRL, VERONA LOGISTIC SRL, SANT BAU CON SRL, NIG METAL VEST SRL, TRANS PETRE SRL, IVONCO TRADE SRL.
De asemenea, instanța clujeană a desemnat în calitate de lichidator judiciar provizoriu BDO Business Restructuring SPRL.
Tirrena Scavi a mai construit în România, printre altele, și lotul 3 al Autostrăzii Sebeș – Turda (A10), dat în circulație în 2018.
Curtea de Apel București judecă vineri, 31 martie, contestația constructorului italian Tirrena Scavi împotriva CNAIR în dosarul celor trei contracte reziliate în decembrie 2022.
Tirrena Scavi trebuia să finalizeze Centura de ocolire Sud a Timișoarei încă din decembrie 2021, însă nu a respectat nici al doilea termen, decembrie 2022.
În ciuda presiunilor făcute de Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, pentru accelerarea lucrărilor, firma Tirrena Scavi nu s-a mobilizat suficient pe șantierul Centurii de Sud, astfel că i-a fost reziliat contractul.
Centura Timișoara Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara de pe Calea Lugojului cu cea spre Utvin, Sânmihaiu Român, prin Chișoda, Giroc, Moșnița și Ghiroda, prin două benzi. Centura va avea 26 de kilometri.
Vă reamintim că, săptămâna trecută, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii, anunța că a fost lansată licitația pentru reluarea construcției Variantei Ocolitoare Timișoara Sud.
Data limită pentru depunerea ofertelor este 24 aprilie.
Contractul este lansat în licitație de CNAIR, prin DRDP Timișoara, și are o valoare estimată cuprinsă între 394,10 milioane de lei și 411,86 milioane de lei (fără TVA), iar pentru finalizarea lucrărilor sunt alocate 12 luni.
Viitorul constructor mai are de realizat un traseu cu o lungime de 25,69 km (42%), care include: trei poduri, nouă pasaje, patru noduri rutiere, cinci intersecții la nivel și două parcări de scurtă durată.
Finanțarea lucrărilor va fi asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
Pe aceeași temă:
Centura Timișoara Sud, o nouă șansă: a fost lansată licitația pentru reluarea lucrărilor
FOTO. Gropi reparate în Freidorf, în zona viitoarei centuri de ocolire Timișoara Sud
CNAIR a reziliat contractul cu firma care lucrează la Centura de Sud a Timișoarei
Trimite articolul
XNici o problema, vor deschide o noua firma (cu alt nume) – Sclavi Tirrena – iar Grindeanu si toata sleahta de PSD va avea grija sa fac un caiet de sarcini dedicat
Un exemplu perfect cum funcționează sistemul ca la carte și tot așa mai departe bravo!!!!