Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale estimează că primul lot, cu o lungime de 9,5 kilometri, are o valoare de 266,55 milioane de lei, fără TVA, iar cel de-al doilea lot, 25,62 km, de 611,88 milioane lei, tot fără TVA.
Contractul, cu durata de 54 de luni, presupune atât proiectarea cât şi execuţia autostrăzii şi este finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial de Transport, prin fonduri de coeziune (85%) şi cofinanţat de la bugetul de stat (15%).
Compania a anunţat totodată că numărul total al ofertelor pentru construcţia diferitelor tronsoane ale autostrăzii care va uni Nădlacul de Sibiu se ridică la 64. Celor 17 firme care şi-au anunţat interesul pentru cele două loturi ale porţiunii Timişoara-Lugoj li se adaugă 15 ofertanţi în cazul autostrăzii Nădlac-Arad şi a drumului de legatură (pentru două loturi), 9 pentru Lugoj-Deva (un lot) şi 23 pentru porţiunea Orăştie-Sebeş-Sibiu (patru loturi).
Ofertele pentru tronsoanele Nădlac-Arad şi Timişoara-Lugoj vor fi deschise marţi, iar cele pentru Lugoj-Deva şi Orăştie-Sibiu vor fi prezentate miercuri.
M. Horescu
Citiți principiile noastre de moderare aici!