Lucrările pe acest tronson de drum au început în luna martie și vor ține până la debutul sezonului estival, după cum au transmis inițial cei de la DRDP Timișoara. Din cauza traficului intens productivitatea lucrărilor a fost scăzută.
Din 10 mai vor exista restricții de tonaj pentru vehiculele cu masă mai mare de 7,5 tone, cu excepția celor care transportă animale vii sau oamenii. Drumarii au început deja să pună indicatoare pe tronsonul de drum și în preajma rutelor ocolitoare. Aceste restricții se mențin două luni, până în 10 iulie.
Rutele ocolitoare recomandate
Pe direcția Nădlac – București, rutele de ocolire sunt:
- A1 Nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria
- A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia
Pe direcția București – Nădlac, varianta de ocolire este: A1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A11 Arad – A1 Arad – A1 Nădlac.
De asemenea, odată cu aplicarea restricțiilor de tonaj și devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Se mențin restricțiile de viteză, la 30 km/h.
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
Noi restricții în zona Coșava. Fără tiruri, dar cu muncitori toată ziua și semafoare
Trimite articolul
XDaca vreti sa va rupeti masina , mergeti pe la Lipova.
Spun asta de cativa ani: traficul greu nu trebuia lasat pe acolo pana nu se termina autostrada INTEGRAL.
Asa cum si pe vremuri mergeau pe valea muresului pot sa mearga in continuare!
Dar sunt curios daca o sa stea politia sa ii opreasca. Pentru ca dupa cum functioneaza la noi se pune un indicator rutier, pe care nimeni nu il respecta si gata, pe nimeni nu intereseaza!
Cu drumul mai greu dar barem cu tablele merge mai repede oricum ceva știm și noi să facem sau te pomenești că vin și astea din import?????