Potrivit primarului Dominic Fritz, Bd. Cetății, al doilea mare șantier al actualei administrații, va fi finalizat anul acesta. În momentul de față, lucrările sunt gata în proporție de cca. 75%. Linia de tramvai a fost montată, iar acum urmează intervențiile la magistrala de apă din subteran.
„Pe șantierul de pe Cetății lucrează deja echipele pentru rețele edilitare. Linia de tramvai e montată. Va fi înierbată pe aproape întreaga lungime. […] În următoarele luni se va lucra în paralel la magistrala de apă din subteran și la asfaltarea ultimelor benzi de drum. Trei sfert din investiție e gata”, a spus joi, 12 ianuarie, primarul orașului.
foto: Facebook/Dominic Fritz
Linia nouă cale dublă de tramvai se va întinde pe 1,57 km, carosabilul va fi reabilitat la câte două benzi pe sens – 25.800,94 mp, trotuarele vor fi reabilitate pe o suprafață de 12.291,45 mp, pistele de biciclete vor fi amenajate pe ambele sensuri – 3.590,62 mp, spațiul verde va fi amenajat pe 20.530,79 mp și vor fi amenajate zece stații de tramvai.
Contractul pentru „Reabilitare linii de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, Traseul 4, bulevardul Cetății” a fost semnat încă din septembrie 2020. Șantierul pe Bd. Cetății a început în vara anului 2021, iar un an mai târziu se afla deja la jumătatea execuției.
Investiția costă 83,7 milioane de lei cu tot cu TVA, adică aproximativ 17 milioane de euro. Lucrările sunt executate de Porr Construct în asociere cu alte șapte firme – Porr Bau GmbH (terț) și Baicons Impex SRL, Imsat, Sanel, Swarco Traffic România, Manro SRL cu SC Pesit Rom SRL (subcontractanți).
Proiectul este corelat cu lucrările de execuție pentru reabilitarea rețelei edilitare, șantier care ține de Aquatim.
Vă reamintim, traficul pe strada Gheorghe Lazăr s-a deschis anul trecut, în septembrie. Lucrările de reparații și amenajare a străzii Gheorghe Lazăr, pe secțiunea cuprinsă între Calea Circumvalațiunii și bulevardul Cetății, au fost executate de Societatea de Drumuri Municipale (SDM), companie a Primăriei Timișoara.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
X“anul acest” adica decembrie 2023, cel mai bun caz inchipuit, si 2025, in realitate?
Karma il loveste direct in ceafa le Robu. Dupa toata ipocrizia din cei 8 ani in care s-a laudat doar cu proiectele Administratiei Ciuhandu, vine si pay-back-ul: Fritz va castiga linistit inca un mandat fara sa aduca un plus orasului: va finaliza proiectele lui Robu si timisorenii il vor vota din nou – si ce realizari vor fi! Cetatii, Bogdanestilor, Solventul si Buziasului. Robu, daca avea mai mult cap si mai putina gura proasta, le putea face linistit in 8 ani si ar fi fost si azi, primar.
Ramane de vazut ce va face Fritz in urmatorul mandat, cu ce va veni nou. Pana acum, nimic interesant, poate doar Magistrala Verde pe Sagului.
-
robulache e pacient in stare terminala
-
Se vede ca nu prea iti merge capsorul. Mai documenteaza-te, si apoi deschide gura.
-
si ca sa fie treaba completa, toate aceste proiecte au fost facute pe vremea lui Ciuhandu, doar ca nu avea bani sa le de-a startul, ca nu avea intrare la guvern ca astia, tot el a facut si proiectul pt trenul metropolitan spre aeroport si asa mai departe doar ca el nu-si batea capul sa se laude atata, ca asta era jobul lui
-
El doar a facilitat accesul țiganilor în centru. Unul dintre cei mai nocivi primari pe care i a avut Timișoara
-
In august trebuiau terminate lucrarile. Ceea ce face Fritz e un mod “smecher” de a ne spune ca lucrarile sunt in intarziere. Ce s-a mai romanizat si Fritz asta…
-
“Ordinul de începere a fost dat în 21 septembrie 2020, iar durata contractului este de 36 de luni, din care șase luni pentru proiectare și 30 de luni pentru execuție.”
Nu mi-e drag fritz deloc, dar deloc-deloc. Si asta sigur nu-i lucrare de 3 ani decat in Romania, altfel poate maxim 2 ani cu taraganare cu tot. Sper totusi sa gate la termen, pana in septembrie, daca e adevarat ca-s la 75%. Si sa stii ca toti se romanizeaza, am cunoscut diversi din diverse tari care au stat mai mult pe-aici.
-
Nu-i chiar asa… lucrarile au inceput efectiv in 26.06.21 si au termen de 30 de luni. Proiectarea a avut alte 6 luni termen.
mare om…mare caracter…robu asta,,,
cata minte ti-a trebuit, misiu, sa aprobi o astfel de tembelism arhitectural ca ceasta lucrare
1) liniile de tramvai nu sunt la nivel cu strada… puteau fi folosite in caz de urgenta/ambuteiaj de catre salvare, pompieri, politie
2) din loc in loc, pe banda de parcare apare cate “o insula” exact de dimensiunea unui loc de parcare? ma intreb ce rol are…
spatiul lasta la marginea drumului pietonal..”spatiul verde” pentru plantat pomi este insuficient…nu este bun nici macar pentru ca sa plantezi acei amarati de pseudo pomi ornamentali
bravo viitorului “ne-primar al timisorii
p.s; de ce DNA nu-l anchetaza pentri milioanele de lei “aruncati” pentru semafoarele care nu au fost utile si acum sunt demontate?
Bravo Robu