Viceprimarul Timișoarei a mers pe câteva șantiere, inclusiv pe tronsonul Măcin-Constructorilor din Inelul IV de circulație, aflat de șase ani în lucru. Șantierul a început de la sfârșitul anului 2015 și ar fi trebuit să fie gata doar în opt luni.
„Este un șantier despre care nu am vorbit foarte mult. A început în 2015 și a fost de facto abandonat în ultimii ani. (…) S-a turnat primul strat de asfalt și până la sfârșitul acestei luni va fi deschis și acest sector de drum. El leagă Calea Sever Bocu de Avram Imbroane și este încă un tronson din Inelul 4 ce va fi dat în circulație”, explică Lațcău.
Despre ultimul inel de circulație, care pornește din zona AEM și ajunge în Dâmbovița, se vorbește încă de pe vremea administrației Ciuhandu. Atunci s-ar fi amenajat câteva bucăți de drum, dar lucrările s-au oprit în zona Pădurii Verzi.
Prin 2015 a fost reluată ideea închiderii Inelului IV. Primăria Timișoara se apuca sectorul Măcin-Constructorilor, cu un sens giratoriu la intersecția cu str. Demetriade. Este vorba despre 1,6 km de șosea, de care trebuiau să se ocupe Societatea de Drumuri Municipale cu Instgat SRL și Cons Electrificarea Instal. Reprezentanții primăriei se lăudau atunci că sunt firmele care au lucrat la Pasajul Michelangelo și că treaba ar trebui să meargă ca unsă.
Lucrarea a fost adjudecată la un preț de 6 milioane de lei fără TVA, în condițiile în care valoarea estimată era de 11,8 milioane lei, tot fără TVA, iar șantierul ar fi trebuit să fie gata în opt luni.
Inițial, lucrările ar fi trebuit să fie gata în februarie 2017. Au apărut probleme cu terenul, după ce Romsilva a sesizat primăria că traseul propus trece printr-o zonă care figurează ca pădure. Totul s-ar fi rezolvat cu o donație de teren de la firma Continental.
Închis spre Drumul Boilor
Viceprimarul Timișoarei a mers și pe Drumul Boilor și anunță că va fi blocat pentru continuarea lucrărilor. Acolo încă nu a fost reglementată situația juridică a terenului, iar primăria așteaptă să primească unele parcele drept donație.
„În clipa de față se lucrează la săpăturile de teren și urmează stabilizarea pământului pentru tronsonul problematic, dintre Albăstrelelor și Mărghitaș. Pământul va fi îmbunătățit și apoi pus stratul de balast și cel de balast stabilizat. Situația terenurilor este în linie dreaptă. Ele au fost dezmembrate și urmează să fie donate primăriei. Urmează (…) să instituim o interdicție de circulație pe acest tronson. Pana vom ajunge la primul strat de asfalt acest drum va fi închis”, explică Ruben Lațcău.
În urmă cu o săptămână, edilul spunea că ar trebui să se lucreze serios pe șantier, după lunga pauză care s-a luat. Lațcău declara în vară că au mai rămas cam 40 de zile de execuție.
Și Drumul Boilor este un șantier cu vechime. De mai bine de doi ani se lucrează pe șoseaua care ar fi trebuit să le facă de mult timp viața mai bun șoferilor din Moșnița. De șantier se ocupă Super Construct, pe un contract de 16,38 milioane de lei. Rămâne însă o problemă mare în zonă: sensul giratoriu de la șoseaua de centură, care nu a fost inclus în niciun contract. Detalii, AICI!
Pe aceeași temă:
Pași concreți pentru Inelul IV de circulație: încă două tronsoane vor fi date în lucru
Trimite articolul
XDrumul trece prin terenul pădurii verzi, o parte a fost defrișată. Cred că se va gâtui la muzeul satului, dar rămâne de vazut
Drumul boilor nu e doar o denumire veche data unui drum rural ci si o referire recenta si actuala la toti batutii in cap care s-au mutat in spelunca aia cu iz de suburbie numita Mosnita. Rar, recunosc, ajung pe acolo dar si atunci ma apuca jalea, mila si compasiunea. Vila mare, duplex mic, baba angajata sa plimbe plodul, catel singur toata ziua, betiv in sant, perdele urate, masini prea scumpe pentru cei care le au, credite peste refinantari, peisaj:bitum si tigla, frizerie, politie, aprozar. Chiar mi-e mila. La fel e si cu celelalte maghernite din jurul orasului, Dumbravita, Giroc, si cum draci le mai cheama.
-
Bravoooo, ai spus lucrurilor pe nume… toata oltenia e acolo
Deja e plictisitor subiectul, la fel și Lațcău, Fritz & gașca de amatori “experți” USRisti
propun ca si viceprimarii sa fie votați. nu numiti. dupa ce ca a fost votat neica nimeni ala de fritz ca primar… orașul e de fapt condus mai mult de unii numiti, care sunt la fel de praf ca primaru. vezi lațcău. nu e bine
Citesc comentariile si mi-este suficient sa constat indobitocirea romanului. Intr-adevar Mosnita arata ca o spelunca genul Ronat Pavilioane . Multi naivi au investit in mlastina aia ca sa isi faca o vila, o cocina sau aiurea un loc in care sa poata sa isi imagineze ca au ajuns in ….Kualalumpur.
Tot nu inteleg cum pot trai oameni sanatosi mintal in Mosnita.
In rest as putea spune ca in 100 ani Padurea Verde va fi un vis spulberat asta pt ca cu viteza cu care se defriseaza, o sa mai doriti sa aveti peste 100 ani o Padure Verde.
-
bonnke oricum e mult mai ok in Mosnita Noua decat in Dumbravita, Sacalaz sau Kuala Lumpur, un nume provenit din doua cuvinte – estuar noroios! Mai invata denumirea corecta daca tot te rupi in figuri doar in mintea ta ingramadita exista Kualalumpur 🙂
Al drec’ milosi p-acilea. Timisoara are strazi de pamant si lor le e ‘mila’ de cei care stau la case. Vezi sa nu crape fierea-n tine de atata ‘mila’. Nu mai pot aia de ‘mila’ ta…
de 6 ani? made in romania
“Inelul IV de circulație, aflat de șase ani în lucru. Șantierul a început de la sfârșitul anului 2015 și ar fi trebuit să fie gata DOAR în opt luni.”
Penibili.
In sfarsit de face legatura dintre Dumbravita si Modern. Felicitari!!