„Luna aprilie a început pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud cu echipele antreprenorului Tirrena Scavi, dar și cu cei de la Transgaz, care au început să lucreze la relocarea rețelei din zona Ghiroda-Moșnița Nouă. O altă relocare a rețelei Delgaz are loc în zona viitoarei conexiuni a șoselei de centură cu strada Paul Morand din Timișoara”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
S-a ajuns deja la montarea armăturii pentru culeea 1 și demolarea capetelor piloților pentru culeea 2 la viitorul pod peste Bega din zona Ghiroda. Și tot acolo se execută și umpluturi la fundații și podețe.
În zona comunei Moșnița Nouă a început forarea piloților pentru pilele pasajului peste o linie de cale ferată, în timp ce în dreptul Giroc se lucrează la acoperirea unui sit arheologic, la podețe, se montează deja prefabricate, hidroizolații și armătura radierului pentru pasajul centurii peste str. Trandafirilor, mai transmite DRDP Timișoara.
Doi ani de șantier
Șantierul la Centura Timișoara Sud a fost deschis în primăvara anului trecut. Ordinul de începere a fost dat în 25 martie 2020 și au fost făcute 25% din lucrări, spun reprezentanții DRDP pentru Tion.
Centura de Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Va avea 26 de kilometri. De proiect și execuție se ocupă firma Tirrena Scapi Spa, iar valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro. Durata acestuia este de 24 de luni.
După ce va fi gata și centura de Sud mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Foto: DRDP Timișoara
Articole pe aceeași temă:
FOTO. Noutăți de pe Centura Sud. S-a lucrat la pasajul peste calea ferată din Chișoda
Trimite articolul
XDin cei doi ani prevazuti in contract, la un an de la iceperea santierului avem doar 25%. Este clar ca cel putin inca un cincinal va dura santierul, adica dublu fata de estimari. Si asta pentru ca niste cretini au prevazut o centura cu doar o banda …. jumatate pe sens! Era prea ‘greu’ pentru unii sa mai fie inca o jumatate de banda astfel incat sa avem o centura decenta cu 2 benzi/sens si separator in ax pentru siguranta traficului
-
Da, asa este.. Dar nah, atâta putem. Și apropo, 25%? Mai degrabă 10%. Uitați-vă la filmările de la drone pe YouTube.
Mint cu nerușinare ca de obicei… Rușine!-
Asta cu aportul hotarator al sunatoarei de Timis- Lugoj Gorghiu,si sustinerii totale a ministrului cu origini locale, Drula,de aportul neprecupetit al lui NimeniNica nici nu vorbim !
-
-
Sa inteleg din ce scri ca daca erau 2 benzi pe sens lucrarile se incadrau in termen?! Incercati sa fiti coerenti in gandire.
E clar ca se trage de timp. Numa cine nu vrea nu vede.
Suntem in grafic frati timiseni, pana in 2030 avem centura.
DACA IN 1 AN SA FACUT 25 % INSEAMNA CA VA FI GATA CU 3 ANI INTIRZIERE !!!!!!!
IN CONDITILE IN CARE BANII SUNT ASIGURATI 100 % SI ZAPADA NU A FOST DELOC!!!! IREAL SI NIMENI NU RASPUDE ???
-
Nu tine doar de constructor, mai sunt lini de electricitate si gaz ce trebuie mutate, companiile respective au termene largi de executie, plus avize de Min. Culturii pt siturile arheologice descoperite ulterior. Asadar, putem sa ne plangem noi cat vrem, ei sunt acoperiti de lege…