„În luna iulie, antreprenorul de pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud, Tirrena Scavi, a început lucrările la bretelele de acces de la conexiunea cu DN 6, la ieșire spre Lugoj, zona unde se va face conexiunea cu centura de nord.
Continuă lucrările la structurile pasajelor de la Utvin, la calea ferată din zona Chișoda, Giroc, Ghiroda, precum și la podul peste Bega din zona comunei Ghiroda. În ceea ce privește lucrările de drum, s-au realizat umpluturi cu pământ, respectiv executarea stratului balast aferent structurii rutiere, pe sectoare dintre Utvin și Giroc și între Moșnița Nouă și Ghiroda”, transmite Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara.
Potrivit DRDP, au fost finalizate 42 din cele 44 de podețe și se lucrează în continuare la relocarea de utilități și la canalele de irigații din zonele Giroc și Ghiroda. Stadiul lucrării a depășit 30%.
Lucrările pe șantierul Centurii Timișoara Sud au început, teoretic, în 25 martie 2020, când a fost semnat ordinul de începere. Într-un an și trei luni de șantier s-au făcut doar 27,4% din lucrări, iar reprezentanții CNAIR au recunoscut că acestea sunt întârziate din cauza „slabei mobilizări a constructorului”.
Conform contractului, centura trebuie să fie gata în 24 de luni, cam prin septembrie 2022.
Centura Timișoara Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda, prin două benzi, și va avea 26 de kilometri. De proiect și execuție se ocupă firma Tirrena Scavi Spa, iar valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro.
După ce va fi gata și această centură, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, Centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
editor Dan Oancia
foto: DRDP Timișoara
Pe aceeași temă:
VIDEO. Șantierul Centurii Timișoara Sud, în toată splendoarea. CNAIR recunoaște slaba mobilizare
Trimite articolul
XCe drac continuua lucrari in zona Utvin ca de 2 luni nu am mai vazut picior de muncitor in zona si trec zilnic pe acolo.
parca lucra cu penseta baietii astia.
Voi cei de la tion aveti probleme si cu logica si cu matematica (sau acest articol l-a scris femeia de serviciu deoarece voi sunteti in concediu/concediati), cititi va rog d-na Dan Oancia ce ati scris: “Lucrările pe șantierul Centurii Timișoara Sud au început, teoretic, în 25 martie 2020, când a fost semnat ordinul de începere. Într-un an și trei luni de șantier s-au făcut doar 27,4% din lucrări, iar reprezentanții CNAIR au recunoscut că acestea sunt întârziate din cauza „slabei mobilizări a constructorului”.
Conform contractului, centura trebuie să fie gata în 24 de luni, cam prin septembrie 2022” Deci recapitulam: din 25 martie 2020 pana in septembrie 2022 sunt 24 de luni!? Pe ce calendar ati facut socotelile!? Articole mai mult propagandistice decat informative si tot mai slabe!!! Cum sa mai creada lumea ce scrie/zice presa!? …cand spune “trei minciuni in doua fraze”!!!!!!
-
Sincer nici nu ma itereseaza va fi gata centura la pastele cailor
welcome to romania, strada lidia de 1 an zile nu is instare sa o faca o strada de 500 m, flitz lasa-ne, drum bun spre germania, noi nu te mai vrem
-
ai 2 clase ca trenu. proiectu a fost inceput de Roaba, idolul tau pe care il linji. Fritz e de 9 luni primar si strada ai spus ca nu se face de 1 an. a cui a fost vina de la inceput? scoate-ti mecla din curu lu Roaba
-
Proiectul lidia e proiect Robu 100%.
Centura asta trebuia sa aiba timp de executie 1 an nu doi, prin urmare constructorul are timp….
dupa 1 an si jumatate de santier a fost facut 30%.
deci vom circula pe centura de sud in 2025, chiar si asa cu o singura banda….
vai s-amar de profesionalismul constructorilor (Tirrena Scavi) si ai CNAIR-ului/Ministerului Transporturilor.
IREAL 30 % CIND TREBUIA SA FIE 80 %