Aproximativ 13% din tronsonul II – zona Giarmata până la autostradă a fost realizat, lucrările având loc în ultima perioadă. În ianuarie, pe șantierul viitorului drum de patru benzi, între Timișoara și Giarmata, s-au montat tuburi de podețe și au fost completate cu balast cele două noi benzi de circulație.
Proiectul „Modernizare DJ 691: lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km. 12+975)” se va face pe două tronsoane, separate, unul în continuarea celuilalt. Primul tronson este cel de la Centura Timișoara la urcarea pe autostrada A1, apoi este cel de la sensul giratoriu de la intrare în Dumbrăvița până la centura Timișoarei. Prin proiect mai sunt prevăzute și modernizarea a 10,25 kilometri de drum județean şi ranforsarea structurii de transport rutier.
Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în luna septembrie 2020. Data de finalizare a investiției este, conform contractului de finanțare, 30 septembrie 2022.
Proiectul este implementat de Consiliul Judeţean Timiş în parteneriat cu Primăria Dumbrăvița și Primăria Municipiului Timișoara. Valoarea totală a proiectului este de 80,3 milioane lei, din care 66,4 milioane lei reprezintă buget nerambursabil, din Fondul European pentru Dezvoltare Regională (FEDR) și de la Bugetul de Stat, prin Regio – Programul Operațional Regional (Regio-POR) 2014-2020.
Foto: Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest – ADR Vest
Articole pe aceeași temă:
Noutăți de pe drumul Timișoara – Giarmata. Alin Nica a fost pe teren
Trimite articolul
XAzi pe la 11 nimeni nu misca un ac pe acolo…nu dezinformati!
Povesti …Vanatoresti !
Trei luni nu au miscat nimic, in ritmul adta m-as mira sa se termine anul ăsta 😛
Povesti vanatoresti,de pe ISZlaz !
jumatate de an da dar de pe Planeta Pluto adica 123.65 ani Terrani .
Dec cate ori trec.. liniste si pace. Au decopertat o gramada de teren atat de o parte cat si de aialalta a DN-ului, de parca urmeaza sa faca autostrada, si cam atat.
13% in 7 luni. Pare cam in urma lucrarea sincer. Va fi făcută pe repede înainte ca in Octombrie sa o derapeze iarăși.
Da cum puteti fratilor sa lăsați un constructor de drum sa lucreze in halul asta ca astea la gearmata ce constructor e frate asta cu un buldo si un excavator din 1935 fără nici un marcaj rutier cratere stanga dreapta asfaltul pe margine este lăsat riști in orice moment sa pici în groapă..rusine