Vă reamintim că, săptămâna trecută, cititorii Tion ne-au semnalat că deși lucrările de modernizare a Bd. Sudului și a fostei străzi Lidia între Calea Martirilor și sensul de la AEM au fost finalizate de aproximativ două luni, nici acum circulația troleibuzului 16 și a autobuzului E2 nu a fost readusă pe vechiul traseu.
Reprezentanții municipalității au susținut atunci că nu pot recepționa lucrarea pentru că există zeci de neconformități.
Iată că luni, primarul Dominic Fritz a precizat că i-a cerut constructorului remedierea celor peste 80 de neconformități identificate doar la nivelul execuției: beton în loc de dale, copaci uscați, capace edilitare neparalele cu bordurile etc.
„Acum vedem hibele de execuție, dar să nu uităm că proiectul Prezan e modelul tipic de proiect în care contează mașinile și nu oamenii: mai multe benzi auto, unele folosite ca parcare, spațiu înghesuit pentru pietoni și bicicliști și reducerea la maxim a spațiului verde. Idee proastă, proiect slab și execuție a lucrărilor pe măsura ideii și a proiectului”, a transmis primarul Timișoarei.
Dominic Fritz dă vina pe predecesorul său.
„Asta s-a întâmplat pe Prezan/Lidia, unde fosta administrație a demarat un mare proiect de „modernizare” a zonei, care a creat mai multe probleme decât a rezolvat. Suntem responsabili să finalizăm ce era deja în șantier și care afecta viețile cetățenilor din zonă. Când am preluat mandatul, șantierul era deja blocat de șase luni. Împreună cu echipa din Primărie, am deblocat acest proiect, am reparat ce putea fi reparat și sperăm să vedem din partea constructorului ultimele remedieri”, a mai precizat Fritz.
Vă reamintim, lucrările în zonă au demarat încă din iulie 2020, lună în care Primăria Timișoara a predat amplasamentul constructorului. S-a lucrat cât s-a lucrat, a venit iarna, iar lucrările au fost reluate la jumătatea lunii martie 2021. A fost și pauză pe șantier, pentru că fosta administrație ar fi vrut să schimbe și o magistrală Colterm, dar noua conducere a Primăriei Timișoara a considerat că acest lucru nu este necesar.
Pe strada Mareșal Constantin Prezan, fostă Lidia, pe tronsonul Calea Martirilor – AEM, au fost promise patru benzi de circulație, câte două pe sens, trotuare și piste de biciclete. Proiectul mai include și două sensuri giratorii noi, la intersecția cu bd. Sudului și la cea cu str. Venus și Calea Urseni, amenajarea trotuarelor, a pistelor de biciclete, a locurilor de parcare și a spațiilor verzi.
foto: Facebook/Dominic Fritz
Pe aceeași temă:
E2 și linia 16 nu mai ajung pe Bd. Sudului din cauza șantierului. Noile trasee – Tion
Trimite articolul
XDa odata drumul la troleibuze si la autobuze si nu te mai crede atat de destept, ca nu esti. Lasa ca e mai bun betonul decat dalele ce se afunda. Soseaua aia trebuia latita din cauza traficului DE MASINI. Deocamdata in Timisoara sunt AMBUTEIAJE DE MASINI nu DE BICICLETE, asa ca las-o mai moale cu bicicletele.
-
One more lane will solve it! haaahaaahaaa… asa au zis si aia prin ameeeriiicaaa. Ghici ce, n-o fost asa 😂
Daca stai sa te uiti in gura fritzului ai senzatia ca a sosit Mesia in Timisoara.
-
Iar te-ai trezit vorbind ?
-
Replica la nivel mintal al unui microbist, adept al poli.
Da, cine te pune sa te uiti in gura lu Fritz? Uitate in gaura dorsala a vecinului, daca tot te vrei adept al uitatului in gaura.
Daca era Laie acuma primar, precis ca era taiata deja pamblica si eraui si contracte adiacente pentru ceea ce “Nu s-a gandit nimeni la asa ceva”. Iti doresc si tiue sa iti cumperi un apartament si sa ai vre-o 10-20 de neconformitati acolo si tu sa zici, lasa, bree, ce ma uit eu in gura unuia sau altuia care-mi zic ca nu e bine? M-a facut mama destept, asa ca trebuie sa si arat asta! Priceput-ai?
Un proiect marca Robu & echipa politrucilor de partid. Prioritar raderea spatiilor verzi in favoatea ‘regelului’ automobil doar ca pletosul cand nu utiliza cele 3 benzi/sens de pe linia tramvaiului 9 sa aceada in Soarelui si pe acest bulevard. Acelasi Lae si politrucii analfabeti care vroiau sa ruleze un tramvai 100 km doar pe baterii “uitară” sa prevadă iluminat public pe str Prezan, pistele de biciclete erau subdimensionate iar trotuarele de latimea ‘trotuarului tehnic’ inventia Robu de la pasajul Jiul
-
Pai mai USR-ist “atoatecunoscator, in Timisoara 95 % din oameni umbla cu autoturismul si mijloacele de transport in comun. Aveti o obsesie voi cu bicicleta. Nu ai vrea sa o urc si pe maica-mea de 80 de ani pe bicicleta, sa fiti si voi fericiti? Acum sunt supradimensionate si circula o bicicleta la 10 min. Eficienta maxima. Pai pe langa Fritz, “pletosul” era un geniu.
-
Lore draga, vezi ca la un moment dat nu mai avem unde sa incapem toti cu masina in orasul asta si, eventually, pe globul asta. Da-te jos din bananier, trage cu ochiul la natii mai civilizate si vino fa-ne un rezumat.
-
Pai mai Mask, spre deosebire de tine, eu nu am fost niciodata in bananier. Ai venit si tu in Timsioara, impreuna cu ceilalti USER-isti (cei nascuti aici nu sunt chiar asa naivi sa creada minciunile USR-iste), obisnuiti de pe la tara sa va dati cu bicicleta, ce de masini nu prea treceau pe la voi pe ulita si veti sa va copiem NOI pe voi. Daca nu iti plac traficul, masinile si mijloacele de transport in comun, de ce nu ne faci tu un bine si te intorci de unde ai venit si Fritz de unde a venit. Tu nu mai esti frustrat ca exista masinai si noi traim cum vrem noi, nu cum vrea o minoritate de 5% adepta bicicleteor otova.
-
-
Nu, Lore, nu pe maica-ta de 80 de ani. Dar tie ti-ar face rau sa mergi cu bicicleta in loc de masina, oare?
-
Tie nu ti-ar face bine, daca ai gandi singur, oare? Nu e treaba ta sau altuia cu ce merg eu. Daca nu iti plac orasele cu trafic si masini multe, nu te tine nimeni cu forta in Timisoara. Uite, ca mie imi plac masinile si autobuzele mai mult decat bicicletele. Si nu am chef sa merg cu bicicleta, doar ca pentru ca merge Fritz si acolitii lui.
-
-
Bine ca s-a ajuns cu proiectul macar in aceasta faza si ca maestrul Fritz nu ma mai insistat si ca alte indicatii pretioase ale sale sa fie puse in practica. Cartierul respectiv arata acum destul de bine, poate printre cele mai bine sistematizate din oras. Bine ca nu au blocat circulatia pentru maruntisurile cu gurile de canal ca si asa s-a intins proiectul de numa ca sa cuprinda si ceva idei de ale maestrului…
Vesnica placa a USR ului in frunte cu DOMINIC FRITZ “GREAUA MOSTENIRE,GUVERNUL,PNL,PSD ul” ne saboteaza.Asa ca mai bine nu facem nimica sa nu aveti ce critica
Cate doua benzi pe sens? Intre Sudului si AEM? LOL
Rusine
-
Fritz va castiga si urmatoarele alegeri! Le va inchide gura multor cetateni amatori doar de scandaluri, huiduieli si barfe. Felicitari PMT pentru victoria impotriva clanului Carpaci!
-
Proverb: “Dacă mă păcăleşti o dată, să-ţi fie ruşine! Dacă mă păcăleşti de două ori, să-mi fie mie ruşine!”
Pe mine nu m-a pacalit nici prima data si intre timp s-au prins si multi alti timisoreni. Nu mai pupa asta postul de primar niciodata.
-
Să vină 16-le! Aplicația “csuki” îl așteaptă și pe vechiul traseu.
Da pretențioși mai sunteți…unde va credeți, in Germania?
Eu zic s-o mai spargem o data …oricum din 4 in 4 ani vine un deștept sa o modernizeze…
Era nevoie de 4 benzi. Sunt cateva ha de spatiu verde in Parcul Padurice.
Fritz, tu vezi ce faci la Pasajul Solventul. Ca ne-ai cam lamurit de ce esti in stare in doi ani
Bai frate, mai lasa-ne cu bicicletele tale. Sau ce crezi tu ca toti oamenii de la 4 la 94 de ani umbla cu bicicleta? NU! nici 5% nu circula cu bicicleta in Tm, Asa ca lasa-ne cu obsesia ta si vezi sa circule cum trebuie mijloacele de transport in comun si autoturismele ca de aceea platim taxe si impozite…nu ca sa te auzim pe tine zilnic cum te plangi de “greaua mostenire”.
A vrut Lae 2 benzi ca sa taie toti copacii aia batrani ca aratau urat. Si de fapt a facut parcare pe banda 1, se circula tot pe o singura banda si din cauza legislatiei nici nu mai ai voie sa faci stanga. Deci se face coada la Martirilor ca jumatate vor sa intoarca. Obsesii de oameni limitati
-
Si cine il opreste pe actualul primar sa faca acces pe stanga pe Martirilor, mai devreme? Nimeni. Se aude la primarie, NU putem intra in cartierul BRYTIM din cauza linie continue. Trebuie sa ocolim pe Martirilor si sa intoarcem, cu cozi interminabile si poluare. E greu tare sa faceti o linie discontinua? era mai bine si pentru voi daca o faceati de la inceput, economiseati vopseaua si mai faceati inca cateva parcari cu taxe. Mai, mai, tot noi sa va invatam.