Lucrările pe acest tronson de drum au început în luna martie și vor ține până la debutul sezonului estival, după cum au transmis inițial cei de la DRDP Timișoara. Este drumul care leagă două capete ale A1, un drum pe care șoferii îl numesc „dealul plângerii”, întrucât este mereu brăzdat de gropi și se creează ambuteiaje.
Din martie, muncitorii au turnat asfalt nou pe câteva porțiuni, au lucrat la structura de rezistență a drumului și au înlocuit dalele de beton degradate.
„Antreprenorul Axela Construcții lucrează și sâmbătă pe sectorul de drum DN 68A Margina – Coșevița, așadar se circulă în continuare cu restricții. Au continuat și săptămâna aceasta lucrările pentru înlăturarea dalelor de beton degradate, tratarea tasărilor locale și reparații cu mixtură asfaltică. Alături de Axela, pe sectorul de drum lucrează și echipele Secției de Producție Lucrări Drumuri DRDP Timișoara și SDN Timișoara”, informează DRDP Timișoara.
Cât timp au loc lucrări aici, șoferii trebuie să respecte limita de viteză de 30 km/h. Șoferii sunt îndrumați să folosească rutele ocolitoare prin Arad sau pe ruta Lugoj – Caransebeș – Hațeg.
De curând, s-a reluat licitația pentru segmentul de autostradă care trebuie să țină locul acestui drum, după ce au fost întâmpinate probleme cu constructorul și cu tunelurile de urși care trebuie construite pe acest tronson. S-a stat în pauză pentru 9 km din lotul 2 al autostrăzii Deva – Lugoj. Detalii AICI.
Articole pe aceeași temă:
Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1
Trimite articolul
XDa ce construiect de au termenul pana in 15 Iunie????? Nu pot sa cred ca este nevoie de aproape un an de zile sa reasfaltezi12-15 km de drum.Oare de ce sa mai platim taxe de drum???????????
am vazut ca s-a pus piatra tastata in locurile unde s-a spart betonul distrus…
sper sa toarne si un strat de beton cu armatura…altfel, in 12 luni de zile va ajunge drumul varza din cauza traficului greu…
spor la lucru!