„Nu sunt mulțumit de șantierele de la Moșnița Nouă și Dumbrăvița. Era lui «las’ că merge și așa» la Consiliulul Județean Timiș s-a terminat! Am găsit zone prost semnalizate, lucrări neprotejate, porțiuni din lucrări care încă nu seamănă cu ceea ce se cere în proiect”, a scris Cristian Moș într-o postare pe Facebook.
Aflat pe teren, vicepreședintele CJ Timiș, responsabil de drumurile județene, a cerut, „de urgență”, semnalizarea șantierelor, organizare pe teren și un program al muncitorilor care să nu aglomereze circulația la orele de vârf.
„Am cerut de urgență remedierea neregulilor legate de indicatoarele temporare, semnalizarea șantierelor și organizarea de șantier. Totodată, le-am cerut constructorilor să-și adapteze programul de lucru astfel încât în timpul orelor de vârf, când timișenii se deplasează spre și dinspre serviciu, circulația utilajelor grele să nu încetinească și mai mult traficul care este oricum afectat în această perioadă. Colegii mei din Direcția Tehnică vor transmite periodic spre mass-media locală zonele care trebuie evitate și traseele alternative, acolo unde acest lucru este posibil”, a mai precizat Cristian Moș.
Vicepreședintele CJ Timiș a mai precizat că va mai face „vizite surpriză” pe șantiere și îi îndeamnă pe oameni să-i raporteze problemele de pe drumurile județene.
Atât în Moșnița Nouă, cât și în Dumbrăvița, spre ieșirea din Timișoara, au loc lucrări pentru extinderea la patru benzi a șoselelor. Șantierul din Dumbrăvița trebuie finalizat până în septembrie 2022, cu tot cu tronsonul spre autostradă, iar cel din Moșnița Nouă până în vara acestui an.
editor Amalia Kui
Pe aceeași temă:
Continuă lucrările pentru lărgirea la 4 benzi a drumului de legătură cu A1. Vor fi gata în 6 luni
Trimite articolul
XLa Mosnita ,au facut giratoriile foarte largi ca nu ai loc sa rulezi 2 in acelasi timp ,daramite sa intri odata cu un tir. Ba sunteti nebuni? voi vedeti ce dimensiuni ati dat la giratorii ?,nu va ganditi ca legati centura de sus si mai tarziu autostrada cu Serbia?
Nereguli am vazut si eu la Dumbravita de 2 saptamani nu am vazut nici o miscare….nu e in regula.
E nevoie de verificări periodice..mi se pare că lucrurile stagnează pe dj691, lucru pe care l am sesizat și celor de la cjt.
Vizitele astea sunt bune, insa nu Mos trebuie sa faca acest lucru, el ar trebuii sa delege pe altii. Iar chiar daca s-a dus el ar trebuii sa nu anunte ziarele, ci ar trebuii sa anunte ziarele dupa ce s-au dat amenzi ca urmare a acestor vizite.
Altfel este doar un exercitiu de imagine, s-a dus a vazut, a anuntat si cam atat, poate se rezolva pentru cateva zile apoi tot la fel…
-
trebui, cu un singur “i”. Nu stit sa scrieti, dar va bagati in seama..
-
“Stiti” cu un i dupa t, vrei sa corectezi pe cineva dar nu esti cu nimic mai bun. Stai in banca ta pe viitor, tu mare cunoscator 😉
-
Nu stiti e forma corecta.
Ironic… -
Lăsați că sunteți dumneavoastră mai performant(ă). “Stit” în loc de știți. Iar diacriticele lipsesc cu desăvârșire. Ca să zicem așa, râde hârb de oală spartă.
-
hai ca esti tare cu critica pe teme de ortografie:”Nu stit sa …”
Mai rau ca fularul ud!
-
Poza exact in mizerabilul ala de sens, sper ca macar acum in al 13-lea ceas sa se rezolve catacombele lasate in locuri strategice aiurea. Incredibil. Se creaza blocaje in catacombele alea unde doar cu tab-ul s-ar trece in mod normal, trecem si ne rugam sa nu ne lasam bucati din masina.
Totul este o mascarada. Nimeni nu verifica cate basculante cu balast din cele prevazute in proiect au si ajuns in realitate la fundatia drumului. In spirit pur romanesc cel putin o incarcatura din 3 merge spre santiere private pentru un ciubuc astfel incat dupa nici un an de la terminarea lucrarilor i drumul va ceda dupa modelul autostrazii Sebes -Sibiu. Pe cele 2 benzi existente desi in acte apare reconstructie totala in realitate se va arunca un strat de asfalt, capacitatea portanta ramanand la nivelul anilor 1970!
Neica NIMENI crede ca va castiga popularitate daca face valuri. Cat de “inteligent” este se vede din faptul ca nu realizeaza unde l-a dus aceeasi tactica pe vopsitul pletos boem ….
Daca era bine intentionat, aplica legea, dadea amenzi, revizuia supravegherea lucrarilor … Asa, incearca sa ii prosteasca pe creduli cu poze, si pe la spate isi vede de ale lui … Ca pletosu cu nasleu ….
USR, mester la “regie”,
Aceeasi prostie,
Cu alta palarie … 🙂
Deci largirea la 4 benizi a drumului spre Mosnita ia peste un an. Asta da realizare care rivalizaeaza cu podurile reabiliteate pe vremea lui Rocu pe durata a peste 2 ani…
Pe segmentul de Drum Dumbravita – A1 se lucreaza in dorul lelii.
Acum este vreme buna si s-ar putea lucra mai mult.
Nu inteleg de ce nu se lucreaza si noaptea? zgomotele nu ar avea pe cine sa deranjeze, traficul este slab noaptea – ar avea toate conditiile sa poata sa avanseze cu lucrarile mai alert.
Donul Ni(mi)ca Alin habar nu are ce trafic dificil este pe respectivul segment in timpul zilei.
Cred ca nici nu le-a trecut prin cap sa inchida accesul la autostrada A1 ca sa reduca traficul pentru a crea conditii de lucru mai alert la drum.
Vom circula cu pierderi de timp si nervi intinsi vreo 2 ani pana vor face “ceva”.
Ii doresc lui Ni(mi)ca Alin sa fie fie pacient in ambulanta pe segmentul respectiv la ora de varf cand faci 40-50 minute intre Giarmata si Timisoara!
Imi rup masina in 2 intre Giarmata si Dumbravita. Trec de 2 ori pe zi pe acolo. Trist!
N am inteles ce rezolva vizitele astea; si eu ma duc in vizita neanuntata pe acolo cu fix acelasi efect. ZERO. plusereu plin de corporatisti sau oengisti sub-mediocri, fara nici o realizare in profesia pentru care au trecut pe la facultate, votati de alti corporatisti suferind de sindromul Stockholm. Niste inchipuiti si unii si ailalti.