În noua clădire aflată în apropiere de foișorul amenajat în parcul mallului, spațiul pentru angajați și contribuabili este mult mai generos. De asemenea, spre deosebire de fostul sediu aflat vizavi de Primăria Timișoara, aici se găsesc cu ușurință locuri de parcare.
„Noul sediu mi se pare foarte frumos. Sunt bucuros că, de astăzi, cetățenii – cei pentru care lucrăm – vor avea un spațiu mai confortabil, mai bun, mai mare. Noi ne-am și digitalizat foarte mult”, a declarat pentru Tion Adrian Bodo, actualul director al Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, care va ieși în curând la pensie.
Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara a fost inaugurată luni, 20 iunie, de primarul Dominic Fritz.
„Mă bucur că astăzi putem deschide noul sediul al Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara. Această clădire se află la Iulius Mall și, după cum știți, a fost donată la roșu Primăriei Municipiului Timișoara. Noi am dat această clădire în administrare la Direcția Fiscală. Am mai băgat 6,5 milioane de lei pentru amenajarea ei și mă bucur că de astăzi va funcționa pentru cetățeni, dar și ca o clădire de birouri.
Este impresionant cum a reușit echipa, cu domnul director Adrian Bodo în frunte, într-un timp record să finalizeze această investiție și să se mute de pe o zi pe alta în sediul nou. Este o clădire care vrea să exemplifice cum vor Direcția Fiscală și Primăria Timișoara să lucreze cu publicul. Este o clădire aerisită, cu foarte mult spațiu, sunt ghișee deschise, iar sus, unde sunt birourile, sunt pereți de sticlă. Oferim condiții specifice secolului XXI, atât pentru funcționari, cât și pentru cetățeni. De astăzi, ușile sunt larg deschise pentru toți cetățenii Timișoarei care vor să își plătească taxele și impozitele”, a declarat Dominic Fritz, primarul Timișoarei.
Clădirea la roșu a fost donată Primăriei Timișoara de către investitorul de la Iulius Town în mandatul trecut. Primăria a investit în lucrările de amenajare și compartimentare ale spațiului.
Direcția Fiscală interacționează anual cu 207.000 de persoane fizice și 25.000 de persoane juridice.
Timișoara este orașul cu cei mai mulți utilizatori ai platformei online: 140.748 de persoane, mai mult de jumătate din totalul contribuabililor.
În anul 2001, Timișoara a fost primul oraș din România care introducea sistemul de plată online a taxelor și impozitelor, situându-se în avangarda reformării structurale a administrației publice românești.
La 1 mai, în acest an, s-au împlinit 15 ani de existență a DFMT, care a parcurs în acest timp un drum lung de la lucrul pe hârtie și o incipientă bază de date spre o digitalizare completă. În prezent, cetățenii pot depune online toate tipurile de documente și pot primi, tot online, răspunsurile, întregul proces fiind digitalizat.
foto: Tion
Pe aceeași temă:
FOTO. Din centru la mall. Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara își schimbă sediul
Trimite articolul
XCool
Pe banii nostrii… Bine ma…
-
Și punga de zahăr și litrul de ulei sunt tot pe banii noștri 😜
-
N ai vrea sa I aducă Bodo de acasa sa ti creeze tie conditii?
Cum o gasesc daca vin dinspre Pecica ?
-
Prin Chizatau și apoi de la Parta,faci stânga pe centură.
Si aici trebe dosar cu sina ?
Frumos daca a fost donat spatiul ,nu era ok daca primaria platea chirie.Cu fostul sediu ce se face ca si acela s au bagat o gramada de bani pentru reabilitare…imi aduc aminte de liftul platit si pus dupa cativa ani si asta doar dupa ce DNA adat buzna acolo:)0
Angajatii indiferent daca sunt la stat sau privat au un mediu de lucru decent. Problema ca se sparg banii pe cladiri si nu se investeste in pregatirea oamenilor, de aici si calitatea de toata jena a muncii lor.
-
*au dreptul
in toata lumea civilizata institutile au propriu sediu..ori aici sunt interese?
O fi bine, o fi rău? După mine de ăștia 6,5 mil lei, adică 1,3 mil euro mai bine făceau o parcare subterană sub parcul de lângă primărie și era mai folositoare și pentru contribuabili și pentru angajați.