Obsentum își extinde rețeaua de boutique-uri de parfumerie prin deschiderea primului magazin al brandului în Timișoara, în Iulius Town. Noul spațiu completează rețeaua celor 8 parfumerii de nișă ale brandului, ocupă o suprafață de 150 mp și este deservit de o echipă de 5 angajați. Obsentum din Iulius Town le oferă clienților săi acces către toate experiențele de cumpărare premium care definesc conceptul. De asemenea, noua parfumerie completează mixul de branduri high end din Iulius Town, ce a fost dezvoltat în concordanță cu tendințele pieței și cu nevoile publicului de a accesa produse premium.
Astfel, Obsentum aduce în atenţia consumatorilor locali o listă de branduri exclusiviste precum Initio, Parfums de Marly, Frederic Malle, Tiziana Terenzi, V Canto, Memo, Jul et Mad, Laurent Mazzone, Atelier des Ors. În plus, iubitorii de parfumuri de nişă pot regăsi şi alte branduri deja cunoscute precum Jo Malone London, Creed, Kilian, Tom Ford, Amouage, Xerjoff, Casamorati. Magazinul oferă o zona dedicată de beauty (make-up, grooming şi skin care) susţinută de branduri de lux: Skin 111, Acca Kappa, cât şi de arome, precum Culti Milano, Dr. Vranjes Firenze și Jo Malone London.
„Inaugurarea acestui nou magazin Obsentum reprezintă o continuare a strategiei de dezvoltare a companiei – de a crește interesul și dorința consumatorilor pentru parfumeria de nișă, ca parte componentă a segmentului de lux. Încă de la lansarea pe piața din România, noi ne-am adresat iubitorilor de esențe rare și care sunt totodată curioși și interesați să descopere note olfactive premium. Selecția de produse pe care noi o propunem este una exclusivă ce se bazează pe un portofoliu elegant de parfumuri, astfel încât suntem siguri că printre brandurile noastre, se va regăsi orice consumator care alege să ne treacă pragul”, declară Ana Pintilie, Marketing Manager Obsentum.
Primul magazin Obsentum a fost deschis în 2016, în duty free-ul Aeroportului Otopeni, zona plecări internaţionale şi face parte din grupul Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail (acţionar Gebr. Heineman). La ora actuală în Bucureşti, Obsetum este prezent cu patru spaţii, câte unul în Constanța și Brașov, iar în rețeaua IULIUS are un magazin în Iulius Mall Cluj.
(1270)
Trimite articolul
XLa fel de bine vor da și faliment. 🙂
Eu de vreo 10 zile de cind a aparul aricolul cu geaca ramones ma tot gindesc si inca nu am gasit raspunsul la intrebarea cu ce o sa o combin.
Si bineinteles ca pina atunci o sa fiu prezent in primul boutique de parfumerie din regiune.
Nu am cum sa ratez momentul.
Doar ca nu stiu limbi straine si nu stiu ce inseamna cuvintul boutique.
Si pe deasupra sint si nevaccinata.
Cineva s-a gandit sa exploateze momentul cand in oras nu mai este apa calda. Daca nu ne putem spala, merge si parfum. Numai sa nu puta asa tare.