Edilul a discutat joi pe șantier despre stadiul lucrărilor cu constructorii și echipa de proiect din Primăria Timișoara.
„Depunem eforturi consistente pentru a ne asigura că două proiecte majore de infrastructură, cea subterană și cea de la suprafață, se pot realiza simultan.
Constructorul rețelei de canalizare a avut întârzieri la livrarea de material, din cauza războiului din Ucraina, întârzieri care pot afecta graficul de lucrări al proiectul de drum și linii. Este o lucrare a Aquatim care se desfășoară concomitent cu lucrările de reabilitare a bulevardului. La final, Calea Stan Vidrighin va avea linie de cale de tramvai și rețele de apă-canal noi”, a transmis primarul Timișoarei.
Dominic Fritz a mai precizat că este în curs de reabilitare bulevardul în întregime, adică liniile de tramvai, carosabilul, trotuarele, pistele de bicicletă, spațiul verde și iluminatul public.
Acesta susține că, în aproximativ doi ani și jumătate, mii de timișoreni vor coborî aici în stații modernizate, după ce au călătorit cu tramvaiele noi și vor ajunge dimineața la muncă într-una din cele mai mari zone industriale din Timișoara.
„Ne-am coordonat cu Aquatim pentru a face ambele lucrări concomitent și să nu mai ajungem în situații în care spargem după ce am terminat lucrarea. Peste 50% din traficul greu de camioane a fost scos de pe această rută în afara orașului. Am reușit astfel prima deviere de trafic greu în afara Timișoarei, chiar înainte ca varianta de ocolire sud să fie gata. Nu am fi putut face acest lucru decât împreună cu Poliția Rutieră, Consiliul Județean și DRDP.
Concomitent, am planificat începerea șantierului pe Stan Vidrighin după finalizarea străzii Prezan, chiar dacă acolo au existat întârzieri, pentru un impact cât se poate de mic asupra traficului”, a mai precizat Fritz.
Foto: Facebook / Dominic Fritz
Pe aceeași temă:
Restricțiile de circulație pe bulevardul Stan Vidrighin din Timișoara, amânate din nou
Trimite articolul
X2 ani jumate!!! Pana atunci, ne omoram in ambuteiaje.
Aceasta lucrare chiar se preteaza la lucrul in doua schimburi, cel putin pe perioada verii cand este lumina naturala pentru ca nu deranjeaza pe nimeni.
S-ar putea lucra chiar in trei schimburi, dar inteleg ca asta presupune cheltuieli suplimentare (iluminat, spor de noapte).
Oare de ce nu s-au gandit cei din primarie la aceasta posibilitate?
-
tu vrei 2 schimburi cind nici pe Gh. Lazăr nu s-a dispus, unde stau zi lumină soferii in coloane blocate de o amarita de asfaltare la care lucreaza 5 muncitori agale pina la max ora 16…taman cind e traficul maxim. Apoi e santierul gol pina a doua zi la 8 dimineata.
ASTA E EFICIENTA ADMINISTRATIEI CONDUSE DE USR FRITZ.
BATAIA DE JOC la adresa timisorenilor din Circumvalatiunii
DEMISIA FRIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pai nu ii roaga pe cei de la Aquatim sa mai astepte si sa sparga dupa ce termina lucrarea?Pe vremea lui Robu asa se facea.Pe Martiriilor au spart imediat dupa ce au terminat lucrarea la drum.:)
-
Au trecut la next level. Întâi sapă șanțul si blochează circulația si pe urmă află ca ăia de la Aquatim nu-s pregătiți de lucrare.
Ce trafic greu deviat?Poate in capul tau domnule Spitz
absolut penibil… dar la fintina cu pești care e la 500 metri de la biroul matale? acolo competenta pluridisciplinara v-a jucat feste, nu…? 😉
la toata ceata de consilieri
2.5 ani…..Atâta pot și actualii……Robu si-a rupt gâtul tot din cauza lentorii maxime in execuție și calea deranjului maxim. Orașul se dezvoltă, mobilitatea crescută este o necesitate.
D-le Fritz, ne-am lămurit. Ești genul proiectoman de birou, cu proiecte pe termen lung. Orașul are nevoie si de execuție rapida, altfel spus prezentul ne omoară. Trebuie grăbit ritmul la toate lucrările făcute de toate “inutilitatile” publice. Trimite oameni mai des pe teren să verifice realitatea. Orașul se dezvoltă de la sine, inclusiv demografic, datorită mediului privat.
Te-am votat…esti praf…dute si lasa pe altu
Pe toate santierel greu vezi muncitori sau de loc cum este cazul Torontalului. Un gunoi de administratie! Pacat ca l-am votat pe acest incompetent!