FIP Consulting este din București și lucrează cu încă șase firme: Gauss, PFA Batovschi Corneliu Traian – expert evaluator, Urban Proiect Grup, Novensa, Vireo Enviroconsult și Walhalla Invest Prodcomimpex. Liderul de asociere se ocupă și de strategia de smart city a Primăriei Reșița și a întocmit Planul de Mobilitate urbană din orașul Brăila.
Duminică, sub sloganul „marfă proaspătă, direct de la atelierul de proiectare”, primarul Dominic Fritz a prezentat primele randări cu cel mai nou pod din Timișoara.
„Proiectantul ne-a trimis primele randări cu viitorul pod de la Solventul, care vine în completarea pasajului în construcție. Încă se lucrează la documentație (studiu de fezabilitate).
Facem loc pentru toată lumea: linie dublă de tramvai înierbată, patru benzi de circulație, pistă pentru bicicliști, trotuare și spații verzi”, a precizat primarul Timișoarei.
Podul va completa partea vestică a Inelului 4 și va lega zona Mehala-Ronaț-Blașcovici de Dâmbovița și Calea Șagului.
„Podul și pasajul de la Solventul sunt un salt major pentru dezvoltarea zonei și creșterea atractivității sale. La pasajul Solventul se lucrează și așteptăm să semnăm contractul pentru cele 43 de milioane de lei obținute prin programul Anghel Saligny pentru a accelera această investiție”, a mai transmis, duminică, Dominic Fritz.
În ceea ce privește Pasajul Solventul, acesta va avea patru benzi de circulație, câte două pe sens, și va fi construit în continuarea străzii Bogdăneștilor, aflată acum în șantier pentru modernizare. Pasajul va avea o lungime totală de 87,10 metri, va avea linii de tramvai, trotuare și piste de biciclete și va trece pe sub zece linii de cale ferată. Proiectul valorează 111 milioane de lei.
De construcția acestuia se ocupă asocierea Spic Internazionale (lider/Italia) – Pod-Proiect (Iași) – Sylc Con Trans (Arad), cu terții Arcada Company (Galați) și Conextrust (Bacău) și subcontractanții Teoval & Co (Iași), FDF Electric Grup SRL (Iași), ISPCF (București), Radaria (Galați) și SC Yda Proiect Consulting SRL (Iași).
În cadrul proiectului, vor fi refăcute și extinse rețelele de utilități, de alimentare cu apă, canalizare, rețea electrică pentru iluminat public și susținerea liniei de contact pentru tramvai și vor fi amenajați 5.534 mp de spații verzi.
Pe aceeași temă:
FOTO. Pasajul Solventul este în grafic. Va fi legat de Centura de Vest a Timișoarei
Trimite articolul
XSper ca nu prostii care au facut randarile fac si proiectarea.
-
SSS..nu prea te duce capul..nu?
-
era o gluma, esti pe internet. daca nu observi sunt masini pe contrasens.
-
Inaugurarea și tăierea de panglică va fi făcută în 2067, toamna, de către invitatul special, tov. Ion Iliescu.
da, o sa puneti “autostrada” aia fix peste case, din ce schema cretina aveti acolo
-
E clar ca nu se duce nimeni acolo sa vada ca efectiv nu e loc pentru asa ceva. Nici 2 benzi plus sosea pe splai nu incap… Dar e bun de prostit berbeci…
-
s-au adunat specialistii .. multumim ca ne luminati!
-
Cat mai scump, cu cat mai multe elemente inutile, ca sa suga cat mai multi bani pe studiu.
Dupa cum se poate vedea, interesul major nu este pentru oras, este pentru dezvoltatorii imobiliari : pe partea cu silozurile apar cladiri de apartamente. Acolo este interesul adevarat, acolo sunt banii. Nu e facut nimic pentru cetateni. Fritz, iara dai o mana de ajutor sacalilor ? De asta tii PUG-ul blocat , sa poata unii sa faca specula imobiliara ?
-
Toti au tinut PUG-ul blocat. Robu a fost 8 ani primar. Nu avea timp sa termine PUG-ul?
Si cladirile istorice dale incololo
Chiar nu am stiut ca in Germania circulatia se face pe desene! Eu de cate ori am fost in Germania circulam pe autostrazi,sosele dar nici un caz pe desene. Sau poate asa circula FRITZ cel fara de carnet de conducere. Dar parca termenul de proiectare era 7 luni si acuma aflam Încă se lucrează la documentație (studiu de fezabilitate). Inaugurarea podului asta va fi facuta odata cu pensionarea lui DOMINIC? Sau a ficei lui? Deci prin 2070 .Ca si toate glorioasele proiecte ale USR ului
O fabrică de procesare a produselor agricole și zootehnice pentru impulsionarea prelucrări materiilor prime în produse finite; când intenționați să faceți.Dezvoltarea unei industrii in domeniul microelectronicii,nu credeți că ar fii binevenită in contextul actual?Cred că nici prelucrarea lemnului obținut din defrișarea plantator vechi de pomi fructiferi,nu ar fi o ideie rea!
-
Ce treaba are Primaria cu asta?
-
Au trecut 30 de ani de capitalism si voi tot in comunism traiti. In capitalism privatul “e la putere”, asa ca, vad ca ai o ide excelenta (cel putin tu crezi puternic in ea) cauta finantari (banci/investitori/aduci bani de acasa/iei fonduri UE), mergi la autoritati sa ceri niste beneficii pentru proiect si pac, ai ajuns “patron” de fabrica de procesare a produselor agricole si zootehnice.
mai presus de atat, fiind un patron roman si nu niste hulite “multinationale” care ne tin al nivl de colonie, o sa dai si salarii de 2000 de Euro in fabrica.
Timisoara era pe vremuri un mare sat banatean. Ala era farmecul ei, prin asta se deosebea ea de celelalte orase mari ale Romaniei. Au venit comunistii cu sistematizarea si au inceput sa toarne “platforme industriale” si “microraioane”. A venit revolutia peste ei, credeam ca am scapat. Ei bine nu, vor termina “dezvoltatorii imobiliari” ce au inceput dinsii. Timisoara copilariei mele din anii ’60/’70 e moarta si ingropata si in locul ei avem un oras banal cum sint sute azi in Europa de Est, murdar si aglomerat dar cu mall-uri si residence-uri si office park-uri, plin de masini si de indivizi pusi pe capatuiala. O insula de regatenism care prolifereaza canceros in Cimpia de Vest. Traiasca!