Primăria comunei Giroc a anunțat marți, 20 decembrie, că s-a închis complet vechea trecere la nivel cu calea ferată din localitatea Chișoda, cu mențiunea că porțiunea de drum până la aceasta va deveni drum închis. Trecerea la nivel cu calea ferată din zona CET Sud a fost desființată definitiv și se va circula pe mini-centura dintre Chișoda și Calea Șagului.
Astfel, tot marți, la ora 11:00, s-a deschis complet tronsonul noului drum pe lângă calea ferată, inclusiv noua trecere la nivel cu calea ferată din localitatea Chișoda.
Dan Vîrtosu, viceprimar cu atribuții de primar al comunei Giroc, a declarat pentru Tion că a solicitat CFR să păstreze ambele treceri de cale ferată, însă acest lucru nu a fost posibil din cauza faptului că distanța este prea apropiată între ele.
Șoferii pot ajunge din Giroc în Calea Șagului din Timișoara printr-o mini-centură de patru kilometri, care ocolește localitățile Giroc și Chișoda.
Noua șosea are câte o bandă pe sens și pleacă din dreptul CET Sud, se intersectează cu DJ 595, drum ce leagă comuna Giroc de Timișoara – aici va fi amenajată o intersecție cu Calea Timișoarei (Giroc).
Lucrările de amenajare a noului drum au costat aproximativ 2,1 milioane de euro. Banii au fost alocați comunei Giroc prin Programul Național de Dezvoltare Rurală.
Vă reamintim că anul trecut, în luna iunie, reprezentanții Primăriei Giroc au încheiat contractul de execuție a lucrărilor, cu termen de execuție de 12 luni. La proiectul mini-centurii a început însă să se lucreze încă din anul 2018.
Pe aceeași temă:
Se desființează definitiv trecerea la nivel cu calea ferată din Chișoda, în zona CET Sud
Șoferii vor putea ajunge din Giroc în Calea Șagului pe mini-centură, de la finalul anului
Girocul face o mini-centură și pentru Timișoara, cu 2 milioane de euro de la UE
Trimite articolul
XO știre binvenita de 2 milioane de euro..
Felicitări primăriei Giroc!
1. De ce nu s-au pus bariere la trecerea cu calea ferata
2. Daca aceasta minicentura ar continua pana in Urseni ar fi ideal
-
Ai bariera (semafor). Daca tu ai nevoie de barna din orizontala sa opresti la rosu, cam meriti sa fi dus 100 de metrii de tren 🙂
Și porțiunea dintre Sanmihai-Sag, când se va face ?…
Buna,
Dupa atata chin a iesit ceva..dar comparand cu ce face Oradea asta este o glumita ca sa fiu elegant in exprimare.
Frunce frunce esti degeaba daca nu ai si minte.
-
Daca te iei de “dezvoltarea” Timisoarei, sau mentionezi orice se face undeva mai bine prin tara, cele doua tabere isi dau mana intru negarea realitatii si te trimit rapid la Oradea sau oriunde, ai grija 😂. Pai cum sa recunoasca timisorenii ca au votat tot aiurea? Daca comparam si bugetele oraselor si cat se face cu acele bugete, ne dam si mai bine seama ce si cum, dar… nuuu, altii sunt de vina. Pleaca de-aici!😂
Orice lucrare de infrastructura e bine venita, dar solutia intersectiei de la intrare in giroc cu patru drumuri laterale, o cale ferata, doua iesiri de la supermarket si toate pe 4 benzi, in doar cateva zeci de metri imi pare mai mai de graba o viitoare catastrofa decat o solutie moderna sau inteligenta de rezolvare a traficului. Sunt convin ca nu va fluidiza deloc traficul spre giroc, care si asa este jalnic. Am asistat chiar zilele trecute la o interventie SMURD la iesirea de la LIDl cu urmari surprinzator de grave.
Cred ca era imperativ inca cu mult timp in urma realizarea de noi deschideri catre Timisoara, prelungirea bd. Sudului spre giroc poate chiar cu realizarea unui passaj peste calea ferata pare cea mai la indemana solutie. Girocul are suficient teren viran in zona iar Timisoara poate face expropieri. Deschiderea in viitor (viitor din pacate tot mai indelungat) a centurii Sud din pacate va intensifica traficul spre giroc. Imi pare rau de locuitorii girocului dar noul drum ii va ajuta mai de graba pe timisoreni decat pe ei. Autoritatile locale din pacate sunt in continuare lipsite de viziune ( sa nu spun alt ceva), o raza de speranta din fericire este preluarea servicilor de apa si canal de catre Aquatim. Girocul find la un pas de a ramane fara apa si de a se ineca in propria canalizare in conditile in care sunt tone de bani europeni pentru acest gen de lucrari. Da, dar probabil bani europeni investiti sunt paziti de LCK nu de DNA.