Se muncește pe „Dealul plângerii” cu patru echipe care au început să repare și să niveleze structurile de drum afectate. DRDP Timișoara informează că lucrează în paralel cu antreprenorul Axela Construcții la înlocuirea dalelor de beton degradate de pe sectorul de drum care întrerupe autostrada pe 13 km.
Pe această rută și pe sectoarele aflate în șantier s-au impus și restricții de viteză de 30km/h și zona este semnalizată cu indicatoare rutiere. Lucrările pe acest sector de drum țin până în luna iunie, iar în perioada sărbătorilor pascale vor fi ridicate restricțiile de circulație.
Această porțiune leagă două capete de autostradă A1 între Hunedoara și Timiș, unde se lucrează paralel la continuarea de autostradă. Nu se știe însă când încep lucrările și nici când vor fi gata. Pe cei 13 kilometri de drum sunt mereu probleme datorită circulației tirurilor de mare tonaj. Este o zonă în care șoferii fac slalom printre gropi și se formează mai mereu aglomerări.
Calvarul de pe acest drum se va termina atunci când se va realiza tronsonul de autostradă dintre Margina și Holdea. Este vorba despre tronsonul de autostradă unde trebuie să se construiască și un tunel pe deasupra căruia vor trece urșii, în habitatul lor natural. Asociația Pro Infrastructură a anunțat, la finalul anului trecut, că CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere) se pregătește să anuleze licitația pentru realizarea acestui tronson.
Articole pe aceeași temă:
Drumul bombardat dintre cele două capete ale autostrăzii A1 intră în reparații majore, până la vară
Dealul „plângerii”. Tronsonul cu gropi și denivelări dintre cele două capete ale autostrăzii A1
Trimite articolul
XVai dar ce mai lucrează băieții, zilnic is acolo și mai arunca cate o lopata în gropi , sau mai bine zis o lopata de bani în fiecare groapa. Nu asa se face , 5 zile închis drumul , bagat tare, și dat drumu dupa… altfel umplem gropile aiurea…
Am pe o cunoștință ce locuiește în zonă și are în jur de 67 de ani și spunea că în zona aia nu o mai văzut urși de vreo 30-40 de ani.Deci unde sunt urși și de ce trebuie tunel?
-
Tunel este necesar oricum. Cu sau fara ursi. Relieful o impune. Si pe calea ferata existenta deja acolo este tunel.
Am trecut pe acolo vineri dupa masa. Am stat blocat cam o ora pe sensul spre Deva. Ma gandeam, vai, uite ce lucrari multe se fac, bine ca asfalteaza ca lumea. Cand colo, ce sa vezi? Era o bucata nu mai lunga de 30 de metri care era decopertata si pe care se lucra. Pentru aceasta bucatica era coada de aprox 10 km. Rusinica nenea Drulă.
se intesifica o p …. ieri am trecut pe acolo 2 lucreaza 12 stau cu degetu in nas ….
Degeaba este legat Sibiu de Deva prin autostrata daca din Deva este valea plingerii fie pe ” dealurile bombardate ”
fie pe DN catre Arad.
Este evidenta sabotarea economica a centrului Romaniei .
Regiunea Alba Sebes Sibiu Brasov este gituita prin metodele acestea de tip comunist .
Pe vestici ai apuca ameteala numai la gindul ca vor merge pe coclaurii aceia .