Cricurile hidraulice, achiziționate de STPT cu sprijinul Primăriei Timișoara, au fost create special pentru aceste tramvaie de ultimă generație. Echipamentul specializat a fost fabricat în Franța, a costat 390.000 de lei și este necesar pentru repunerea garniturilor pe șine în cazul unui accident.
Joi dimineață, 40 de angajați ai STPT, din cadrul Secției Transport Tramvaie, au asistat la un instructaj teoretic, apoi au trecut la instructajul practic, în timpul căruia un tramvai Bozankaya a fost repus pe șine cu ajutorul noilor dispozitive.
În următoarele zile, noile tramvaie vor intra în circulație.
În cel mult o săptămână, la Timișoara va ajunge și cel de-al nouălea tramvai Bozankaya, care va intra în teste înainte de a fi pus în circulație.
Trimite articolul
Xmulte stingatoare de foc, da?
Am uitat de tramvaiele turcesti. Sper ca nu s-au defectat in depou.
Mai bine cumparau Bayraktar , si-au dovedit eficienta si nu aveau nevoie de probe !